Vedoucí týmu | VímVíc.cz
premium

Vedoucí týmu

Praha
Práce na plný úvazek
Mám zájem o nabídku Vedoucí týmu

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!   

Budete plánovat, koordinovat a kontrolovat činnosti spojené se svěřeným úsekem.

Co nabízíme

  • osvědčený systém zaškolení
  • inovativní a moderní prostředí-nejen ve vybavení prodejen
  • zaměstnanecké benefity (např. příspěvek na dopravu, zvýhodněný tarif volání, slevy na nákup, stravenkovou kartu, Multisport kartu, dovolenou navíc dle délky pracovního poměru)

Co u nás budete dělat

  • koordinovat práce ve svěřeném úseku
  • provádět objednávky zboží
  • udržovat optimální zásoby a provádět inventury dle pravidel
  • zodpovídat za manipulaci se zbožím, doplňovat zboží do regálů
  • podílet se na zaškolení nových zaměstnanců
  • komunikovat interně napříč týmy i směrem k zákazníkům

Co od vás očekáváme

  • ukončené SŠ/SOU vzdělání
  • 2 roky na pozici v maloobchodu
  • zkušenost s vedením úseku výhodou
  • aktivní přístup, analytické myšlení, odolnost vůči stresu
  • příjemné vystupování, orientace na zákazníka
  • ochotu pracovat ve směnném provozu a trestní bezúhonnost

Jaký jsme zaměstnavatel

  • podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci 
  • klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, čtyřikrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup  
  • dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity  
  • jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně 
  • zaměstnáváme více než 20 000 kolegů 
  • jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize 
  • obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků 
  • působíme na trhu 30 let (od roku 1991) 
  • máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert domů zdarma 

V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Vedoucí týmu
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Křižíkova 213/44, 18600 Praha - Karlín, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Vzdělání není podstatné
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
Romana Tsapová
Mám zájem o nabídku Vedoucí týmu

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.