V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Budete plánovat, koordinovat a kontrolovat činnosti spojené se svěřeným úsekem.
Co nabízíme
- osvědčený systém zaškolení
- inovativní a moderní prostředí-nejen ve vybavení prodejen
- zaměstnanecké benefity (např. příspěvek na dopravu, zvýhodněný tarif volání, slevy na nákup, stravenkovou kartu, Multisport kartu, dovolenou navíc dle délky pracovního poměru)
Co u nás budete dělat
- koordinovat práce ve svěřeném úseku
- provádět objednávky zboží
- udržovat optimální zásoby a provádět inventury dle pravidel
- zodpovídat za manipulaci se zbožím, doplňovat zboží do regálů
- podílet se na zaškolení nových zaměstnanců
- komunikovat interně napříč týmy i směrem k zákazníkům
Co od vás očekáváme
- ukončené SŠ/SOU vzdělání
- 2 roky na pozici v maloobchodu
- zkušenost s vedením úseku výhodou
- aktivní přístup, analytické myšlení, odolnost vůči stresu
- příjemné vystupování, orientace na zákazníka
- ochotu pracovat ve směnném provozu a trestní bezúhonnost
Jaký jsme zaměstnavatel
- podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
- klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, čtyřikrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
- dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
- jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
- zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
- jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
- obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
- působíme na trhu 30 let (od roku 1991)
- máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert domů zdarma
V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Vedoucí týmu
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- Křižíkova 213/44, 18600 Praha - Karlín, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Vzdělání není podstatné
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Romana Tsapová