Europ Assistance
Hodnocení Europ Assistance
Přidat hodnoceníPracoval(a) jsem ve společnosti Europ Assistance na plný úvazek, do roku 2022.
Ve srovnani s ostatnimi firmami zadne pozitivum neni
Vse, od kolektivu, pres vsechny vedeni az po nastavene pracovni kriteria
Dokud se bude hrat hra “nic nevim ale nejak to udelam” od vedoucich pozic az po koordinatora, absolutne tohle nebude uz dlluho fungovat
Pracoval(a) jsem ve společnosti Europ Assistance na plný úvazek 5-7 let, do roku 2016.
Kolektiv a přátelská atmosféra, možnost využití cizích jazyků, získání zkušeností, zajímavá práce.
Vedení nebylo schopno (možná ani nemohlo) reflektovat návrhy a žádosti ze strany zaměstnanců. Občas by prospěla lepší a vhodnější komunikace směrem k zaměstnancům.
Občas by prospěla lepší a vhodnější komunikace směrem k zaměstnancům. Uvědomit si, jak náročnou a důležitou práci dělají lidé v první linii a jaké za to dostávají ohodnocení. Nepřijde mi efektivní stále dokola obměňovat kolektiv. Fluktuace byla jednu dobu opravdu velká.
Pracoval(a) jsem ve společnosti Europ Assistance na plný úvazek, do roku 2018.
Absolvovala jsem úvodní školení v Praze. Školení probíhalo 14 dní, bydlela jsem v luxusním hotelu. Líbí se mi na firmě, že platí jazykové kurzy, jsou tam dny volna navíc.
Pracovala jsem jako fakturantka. Musíte plnit normy. Důvod propuštění byl, že jsem neplnila normy i když jsem se k nim už dost blížila. Ve firmě jsem pracovala necelé tři týdny a z toho 14 dní jsem byla na školení v Praze.Tvrdili mi, že se ve firmě normy řeší až po dvou měsících práce, ale není to pravda.
Pracoval(a) jsem ve společnosti Europ Assistance na plný úvazek 1-2 roky, do roku 2018.
Kolektiv. Jednoznačně nejlepší panoptikum lidí, se kterým byla čest pracovat, smát se, nadávat i zajít "na pivo". Skvělí přímí nadřízení -
- a čím vyšší nadřízení, tím je vztah vůči zaměstnancům komplikovanější. firma zásadně nasazuje nové produkty do hlavních sezón, příliš mnoho nového a neozkoušeného naráz, nevnímá reference a ohlasy od zaměstnanců ( i když má debriefingy a infobriefingy a feedbacky) - tak na nich sice člověk může zanadávat, ale ve výsledku je mu to houby platné. člověk pořádně nikdy nezjistí, podle čeho je mu vyplácena výplata, HR oddělení občas neví, co už víc vymyslet (jako pojmenovávání samolepkových rybiček v kuchyňce nebo pojmenovávání maskota firmy, roses are red-violets are blue-telefony zvoní- we want you, slovní spojení superparťák na telefonu...) přichází v nejnevhodnější dobu a podpora vedení vypadá formou cirkusu pro ulici, kdy vedení firmy si "sedne na telefon a zvedá" - ale zvedá telefon produktu, který by mohl obsluhovat i hlasový automat. taky naprosté random rozdílení směn.
Aspoň občas POSLOUCHAT, co ŘÍKAJÍ KOORDINÁTOŘI. Nejen to zamést jako irrelevantní pod koberec jen proto, že to neodpovídá představám.
Informace poskytnuté v hodnocení zaměstnavatelů jsou poskytnuté anonymně.
Portál VimVic.cz za tato hodnocení nezodpovídá.
Nusle, Na Pankráci 1658/121, 14000 Praha 4
100 - 199 zaměstnanců
25287851
20. 4. 1998
s.r.o.