Vítejte v Teplicích
Kontaktní centrum v Teplicích disponuje budovou s open space prostory. Pracovní prostředí je zařízeno moderně a vzdušně, čímž je vytvořena domácí atmosféra. Pracovní zóna pro telefonní bankéře tvoří největší část budovy a na každém patře máme velmi útulnou kuchyňku, kde lze trávit obědovou pauzu. Mimoto jsou v budově zasedací, školící místnosti i odpočinková zóna.
„V Raiffeisenbance máme super kolektiv, takže do práce chodím rád. Na práci se mi nejvíce líbí to, že je tu spousta možností kariérního růstu a dají se tu vydělat dobré peníze. Pracuji tady, protože si nedokážu představit jinou práci, ať už co se party lidí týče, tak i náplně práce.“
„Na práci mám ráda hlavně svůj tým a způsob práce, díky kterému se dozvím, jestli dělám věci správně. Co stojí za zmínku jsou firemní večírky, kde se s ostatními zaměstnanci dobře poznáme. Pracuji tady, protože se tu zdokonaluji ve všech směrech. Člověk se tu opravdu nenudí.“
Kariéra pro každého
Pozice v kontaktním centru jsou perfektním začátkem kariéry každého absolventa, který chce nastartovat kariéru v bankovnictví. Naši specialisté mají největší přehled o všech produktech a systémech v bance. Dbáme na neustálý rozvoj našich lidí včetně našeho pětitýdenního úvodního tréninku. Telefonní bankéř si navíc svým výkonem značně ovlivňuje výši svého výdělku, systém je velmi motivační. Bonusem k tomu všemu je skvělý tým, který má mezi sebou přátelské vztahy i mimo práci. Firemní kultura v kontaktním centru je neformální, přátelská, všichni si mezi sebou tykají a nemají problém otevřeně spolu mluvit jak pracovně, tak mimo pracovně. Tým telefonních bankéřů je velmi různorodý, a to jak věkově, tak genderově.
Kým vlastně jsme?
Naše kontaktní centrum zodpovídá za péči o naše klienty, kterým jsme k dispozici nepřetržitě. Naše týmy jsou rozdělené na příchozí linku, kam klienti volají s dotazy, stížnostmi či požadavky, a na odchozí linku, kde naši telefonní bankéři aktivně obsluhují naše klienty a nabízí jim nové produkty či revizi stávajících.
Na co se těšit?
Naše kontaktní centrum nabízí pozice Specialisty péče o klienty, neboli Telefonní bankéře, a to buď na odchozí lince či příchozí lince. Uvítáme i čerstvé absolventy bez praxe, ale s chutí se učit a rozvíjet. Našim zaměstnancům obecně nabízíme jistotu, oporu a možnost kariérního rozvoje či růstu napříč bankou. Loajalitu zaměstnanců pak umíme ocenit např. v podobě navyšování benefitů v rámci cafeterie, dny dovolené navíc apod. Výběrové řízení v kontaktním centru probíhá formou Assessment Centra, jehož účelem je ukázat uchazečům část budoucí náplně práce v praxi.
Fotogalerie
Hodnocení
Přidat hodnoceníPracoval(a) jsem ve společnosti Raiffeisenbank - Kontaktní centrum na plný úvazek 3-4 roky, do roku 2013.
Přátelsky kolektiv, benefity, týmové akce a posezení, vážení si zaměstnanců a také skvěle finanční ohodnocení
-
Pracuji ve společnosti Raiffeisenbank - Kontaktní centrum na plný úvazek.
Pracuji na této pozici 2 roky. Vždy jsem si přála pracovat v solidní a známé firmě. A to se mi splnilo. Mám svojí práci ráda a vážím si toho mít tu možnost se podílet na rozvoji této banky. Práce mě baví a chodím sem ráda i kvůli kolektivu, který jsem tu poznala.
Pracuji ve společnosti Raiffeisenbank - Kontaktní centrum na plný úvazek.
Velká pohoda a podpora.
Zatím jsem nic nenašla...
Pracuji ve společnosti Raiffeisenbank - Kontaktní centrum na pracovní smlouvu 1-2 roky.
výplata včas,benefity,kolektiv
-
Informace poskytnuté v hodnocení zaměstnavatelů jsou poskytnuté anonymně.
Portál VimVic.cz za tato hodnocení nezodpovídá.