Call centrum - zaměření firmy, obor | VímVíc.cz
Obor Call centrum

Call centrum

Říká se, že práce v oboru call centra bývá velmi psychicky náročná. Samozřejmě záleží, na jakém oddělení budete pracovat, ale vždy se od Vás očekávají velmi dobré až výborné komunikativní dovednosti a prozákaznický a proklientský přístup. S největší pravděpodobností budete pracovat na zákaznické lince, která bude mít na starosti péči o zákazníka nebo informační servis. Pokud budete například i nabízet nějaké zboží či služby, měli byste mít také ducha obchodního. Denně budete komunikovat s desítkami lidí a vyřizovat jejich žádosti. Pokud Vás láká práce v oboru call centrum, prohlédněte si naši galerii zaměstnavatelů, jejich hodnocení a aktuální nabídku volných pracovních míst.

Průměrné hodnocení:
3.5
28 firem

Pokud se rozhodnete pracovat v oboru call centrum, je také velmi důležitá Vaše trpělivost a klid, kdy velmi často budete komunikovat se zákazníkem či klientem, který bude chtít řešit stížnost či reklamaci.