Promo
Spolu s reklamou naleznete také pracovní obor promo. Obvykle je promován výrobek, služba nebo samotná společnost a může být placené nebo neplacené. Má za cíl zvýšit prodej výrobku nebo zvýšit zájem o službu, může zavádět nový výrobek nebo službu, zlepšovat image značky, seznámit širokou veřejnost se společností či zlepšení a upevnění pověsti. Rozlišujeme například televizní, rozhlasovou, novinovou, internetovou, aj. reklamu. Práce v tomto oboru je pro kreativce a lidi, kteří mají obchodního ducha. Prohlédněte si galerii našich zaměstnanců a nabídku pracovních míst.
Rozlišujeme několik druhů proma: promo s cílem informovat, přesvědčovací promo, promo s cílem upomínat, připomínat. Jestliže máte nápady, které byste mohli tomuto oboru nabídnout, prohlídněte si naši galerii TOP zaměstnavatelů.