Informace poskytnuté v hodnocení zaměstnavatelů jsou poskytnuté anonymně.
Portál VimVic.cz za tato hodnocení nezodpovídá.
České dráhy
Pracuji ve společnosti České dráhy na plný úvazek.
ČD zahrnují množství profesí a preferencí jednotlivců - konkrétní názor nelze paušalizovat
Nemusím pracovat s veřejností. V době kasinového kapitalismu mám stabilní zaměstnání. Peníze chodí včas a všechny. Paleta benefitů. Jsem ušetřen moderních zhůvěřilostí typu open space, team building,… Nemusím pracovat s veřejností. V době kasinového kapitalismu mám stabilní zaměstnání. Peníze chodí včas a všechny. Paleta benefitů. Jsem ušetřen moderních zhůvěřilostí typu open space, team building, atd. Buzerace je přiměřená, jde spíše o "radioaktivitu" konkrétních snaživek, než systémovou záležitost. Stržení prémií nepamatuji mnoho let. Snadné výměny směn mezi kolegy. Možnost profesního růstu, o který ale nestojím a nikdo mě do něj netlačí. Spousta volného času. více
Plat není zrovna oslnivý. Chaotická strategie firmy, která se mění s každým nově příchozím koštětem do pozice gen. ředitele. Tristní vozový park a jeho pomalá obnova. Nesmyslné a drahé náborové akce… Plat není zrovna oslnivý. Chaotická strategie firmy, která se mění s každým nově příchozím koštětem do pozice gen. ředitele. Tristní vozový park a jeho pomalá obnova. Nesmyslné a drahé náborové akce s minimálním efektem. Směšné a často "žluťácké" odbory. Gigantickým negativem, které se teprve projeví, je návrat jistého profesionálního škůdce k podniku...říkejme mu třeba "motýl Emanuel". více
... nevyplněno ...
České dráhy
Pracuji ve společnosti České dráhy na plný úvazek.
Zastarale jednání s lidmi a celková nefunkčnost vozového parku
Nic
Vozy v katastrofálním stavu, neproplacení plne pracovní doby. V práci od 6 do 15 a proplaceno jen 7 hod. Spaní na nocleznach které se 30let ani nezmenili. Postele kovové jako z lágru. Plísně v… Vozy v katastrofálním stavu, neproplacení plne pracovní doby. V práci od 6 do 15 a proplaceno jen 7 hod. Spaní na nocleznach které se 30let ani nezmenili. Postele kovové jako z lágru. Plísně v koupelně a na pokoji je normální. Vše se souhlasem vedeni. Dělám tu skoro 20 let a už toho mám dost!!!!! více
... nevyplněno ...
České dráhy
Pracuji ve společnosti České dráhy na plný úvazek více než 10 let.
Pokud budete v provozu, budete litovat
Benefity-příspěvky na penzijní a životní pojištění , stravenky, levnější jízdné, pravidelná výplata.
Zapoměňte na volný čas. Jet v pátek na chatu a vrátit se v neděli večer? Tak to ani omylem. Vždy mám o víkendu směnu nebo mi směna(dvě) do víkendu zasahuje. Spousta nařízení, která se v reálu nedají… Zapoměňte na volný čas. Jet v pátek na chatu a vrátit se v neděli večer? Tak to ani omylem. Vždy mám o víkendu směnu nebo mi směna(dvě) do víkendu zasahuje. Spousta nařízení, která se v reálu nedají ani provést. Technologie práce platí jen na papíře a pro kontrolu ISO. Pokud bych ji dodržoval, vlaky nepojedou. Co jste si přečetli o dělených směnách sedí přesně i na mně. Budete pořád v práci a stejně vám budou chybět hodiny. Všichni vás budou dusit a systém padajícího exkrementu je trefné přirovnání. Jakékoli připomínky k bezpečnosti práce jsou bagatelizovány a budete za potížistu. Stav vozidel je skutečně tristní. Vozy(vagóny) jsou také jedna velká katastrofa. Nemůžete se spolehnout ani na vozy po opravě. Odbory? Těch je několik(cech strojvůdců, federace strojvedoucích, federace vozmistrů, unie žel. zaměstnanců, odborové sdružení železničářů atd.) ale zastání sotva najdete. Pokud budete pracovat v provozu, budete jednou nohou v kriminále-viz třeba případ vypadlého dítěte. V provozu budete pracovat ve špíně, v létě horko, v zimě mráz. Kdy a kde si dáte jídlo nikoho většinou nezajímá. A když dostane strojvedoucí průjem....to je teprve prekérní situace. No a nakonec vám někdo v klidu v kanceláři bude podsouvat, jak jste pro firmu postradatelní. To ale nebude pravda. Jak píše kolega strojvedoucí, věčně vám bude někdo volat, jestli byste nešli za někoho do práce. Směnář je jen kvůli zákoníku práce a kolektivní smlouvě, jinak ale utopie. více
Co se takhle převléct do modrého(oranžového) a jít si práci v provozu vyzkoušet?
České dráhy
Pracuji ve společnosti České dráhy na plný úvazek 5-7 let.
Umírající "Národní dopravce" z pohledu strojvedoucího
Vzdálenost z domova do práce (zatím) pár kilometrů. Výplata chodí včas. Dobrá parta lidí (srdcařů)
Takže, u podniku ČD, který vnímá většina lidí jako stvořitele zpoždění všech vlaků, pracuji 6 let na pozici strojvedoucí v jednom nejmenovaném depu. Strojvedoucí je pro každého železničního dopravce… Takže, u podniku ČD, který vnímá většina lidí jako stvořitele zpoždění všech vlaků, pracuji 6 let na pozici strojvedoucí v jednom nejmenovaném depu. Strojvedoucí je pro každého železničního dopravce nedostatkovým zbožím a ČD nejsou výjimkou i když se tak vůbec nechovají. Proč je strojvedoucí u ČD nedostatkovým zbožím?: vyjmenuji několik problémů, které mě a mé kolegy nejvíce u "Národního dopravce" trápí. 1. Asi jako prvním problém bych dal zkostnatělost celého podniku. Přijde mi, že vrcholový managment jde s dobou a chce býti moderním podnikem, ale zapomíná, že za sebou táhne provozní část, která zůstává někde daleko v letech 70. a která jde přes mrtvoly, jen aby dohnala tu část vedoucí. Po mé zkušenosti jsem zjistil, že managment nemá absolutně pojem o tom čemu velí a co specifikum železničního provozu potřebuje. 2. Směnu víte max. 4 dny dopředu, dlouhodobé plánování nemá většinou význam, jelikož nedostatek lidí a neschopnost vedení analyticky myslet to prostě neumožní. Jste ve stálé pohotovosti - kdy zavolají) 3. Hlavně tzv. spací směny trvají většinou přes 12 hodin mimo domov, ale směna je placena třeba jen jako 9hodinová, dost často bez nároku na nocležnu. (spacák a spaní na sedadlech běžné) 4. Pokud už nocležnu máte může se stát, že povlečení není převlečeno a zařízení neodpovídá 21. stol. 5. Přesčasy, kterých díky nedostatku lidí máte plno, Vám nejsou propláceny, ale jsou převedeny do měsíců, kdy se přesčasem doplní norma při nedostatku výkonu (výluky), aby Vám podnik nedával ze svého. Tvoří si tak rezervu z Vašich peněz, ale nikdy nevíte kolik hodiny a kde bylo použito. 6. Plat strojvedoucího se pohybuje kolem nějaké sumy, ovšem svévolné zvyšování normy nikdy nezaručí pevnou částku. Jeden měsíc máte víc a druhý třeba mnohem míň (i když jste v práci od nevidim do nevidim). 7. Většinou arogantní přístup nadřízených, to je už klasika. 8. I když v regionu mého působení je plat nadprůměr, i tak plat zdaleka neodpovídá charakteru, náročnosti a zodpovědnosti práce. A pokud tolik peněz vyloženě nutně nepotřebujete, nevyplatí se to dělat. Je to práce na úkor vaší rodiny, přátel, zálib,.. 9. Výhody, co jsou nabízeny si musíte stejně doplatit ( např. režijka ) u jiných dopravců naprostý základ a zcela zdarma. 10. Debakl ČD při výběrových řízeních o vozbu na tratích jednotlivých krajů Vám zařídí nové nástupní místo třeba 100km od vašeho bydliště a službu na jiné trati, kde ještě ČD neprohrálo. A teď to horší, bezpečnost ne jen zaměstnanců, ale již i cestujících. 1. Velké množství firem na železnici díky tzv. liberalizaci (EU) má potřebu se projevovat a například si vydává své předpisy a vyhlášky, které strojveoucí musí dokonale znát. Problém je v tom, že si vzájemě odporují a po 3 měsících se mění - takže většinou řídíte vlak způsobem podle nejlepšího svědomí a uvážení a na vaše triko. 2. Technický stav vozidel i nových je díky nedostatku dílenského zázemí tak tristní, že strojvedoucí svůj vlak dost často veze do cíle silou vůle, hluková, teplotní i hygienická zátěž vysoká. 3. Infrastruktura je díky nesmyslným nařízením EU přecpána nefungujícími technologiemi, které odvádí pozornost od řízení. 4. Nahrazením vysílačky tzv. TRS (československý výrobek) evropkou GSMR jsme se prakticky připravili o možnost tzv Generálního stopu čili možnosti zastavit vlak na dálku v případě blížící se nehody 5. Cca po 5 letech služby začnete mít problémy se spánkem nebo naopak s permanentní únavou, vysokým krevním tlakem, cukrem a neustále špatnou náladou. 6. Neustálé vydávání vyhlášek, nařízení, rozkazů nedovoluje se plně soustředit na řízení vlaku, během cesty několikrát luštíte v rozkazech ony změny v úseku, kterým budete projíždět a které neodpovídají předpisům ani realitě. A oprava lokomotivy za jízdy je taky častou činností strojvedoucího. A tak by se dalo pokračovat dlouhé a dlouhé hodiny psaní. I přes to vše jsem si splnil dětský sen stát se strojvedoucím, našel jsem plno nových přátel, ale v brzké době opouštím tento podnik a jdu za lepším. Nechci přebírat na sebe zodpovědnost za jiné. A čtenáře prosím nesvalujte vinu na lidi u vlaku, oni zpoždění nezpůsobili a jsou z něj nešťastní stejně jako Vy, protože jim přináší řadu problémů. Například je opravdu viníkem SŽDC, jakožto stvořitel výluk. =) více
Zamyslet se, nebo se sbalit a nechat to skutečně fundovaným lidem.
České dráhy
Pracuji ve společnosti České dráhy na plný úvazek.
ČD už nejsou to co dřív,ve vedení nejsou lidi které tomu rozumí a hlavně nedělali v provozu.
V dnešní době nevidím žádná pozivita.
Byznys,zaměstnanci je nezajímají,platy nic moc ,buzerace z vyšších míst.
... nevyplněno ...
České dráhy
Pracuji ve společnosti České dráhy na plný úvazek 3-4 roky.
Do práce se nebojím
Práce s lidmi, jistá výplata, velký kolektiv, pohodlí a pohodová práce
Rozvržení směn
... nevyplněno ...
České dráhy
Pracuji ve společnosti České dráhy na plný úvazek.
Nervy, neustále v práci a osobní život skoro na bodu mrazu
Snad možná už jen režijka kterou neustále zdražují.
Začnu asi takto; na náborových letáčcích píší tolik benefitu. Ano tyhle věci papír snese ale realita je někde jinde. Např. 6 týdnů dovolené ano ale protože nemají neustále lidi dovolené se buď možná… Začnu asi takto; na náborových letáčcích píší tolik benefitu. Ano tyhle věci papír snese ale realita je někde jinde. Např. 6 týdnů dovolené ano ale protože nemají neustále lidi dovolené se buď možná proplatí, ale spíš vám je flákají do volna aby je proplácet nemuseli. Když máte volno stal se zázrak ale není dne volna kdy by vám nevyvolávali zda nemůžete do práce. Kolektiv lidí je otřesný protože v provoze nikdo nemá náladu na nic. Práce je všeobecně za zodpovědnost kterou každý nese platově neoceněná. A za sebe říkám, nebudu otrok dané firmy na úkor fakta že se pracuje v minimu lidí a slučování více pracovních dělnických pozic a že vedení si nabírá systémové specialisty a do provozu neinvestuje pro rozvoj pracovních pozic ani korunu aby přitáhla nové zaměstnance. Každý nový kdo příjde tak z cca 5 lidí zůstává jen jeden. A jakmile najdu práci ve svém původním oboru, tento podnik opouštím. více
Zamyslete se nad sebou, nejsme jen ČÍSLA ale lidi a mladí vám tady dělat nebudou pokud bude vše pokračovat jak pokračuje A staré kteří mlčeli, ty tu věčně mít též nebudete.
České dráhy
Pracuji ve společnosti České dráhy na plný úvazek méně než 1 rok.
Drahy se starají o své lidi ale nemaji jednoduchou praci a snaží se aby vse fungovalo jak má.
Benefity, tým lidi co vždy pomohou. Praci zde muže získat skoro každý.
Firma stagnuje ale technologie jdou dopredu
Komunikace slidmi
České dráhy
Pracuji ve společnosti České dráhy na pracovní smlouvu 1-2 roky.
Stabilní firma s kvalitním přístupem nadřízených
Šance podívat se po republice, práce s lidmi, zajímavá práce
Občasné nerovnoměrné rozdělování směn
... nevyplněno ...
České dráhy
Pracuji ve společnosti České dráhy na plný úvazek.
Neprofesionální
Jen ti slušní
Neustálé zpoždění, nepružnost některých dispečerů, pravidelné!
... nevyplněno ...
Recenze České dráhy
Prohlédněte si nekompromisní recenze České dráhy a hodnocení jejích bývalých či současných zaměstnanců. Připojte se do velkého hodnocení firem, společností a jiných významných zaměstnavatelů - podívejte se na kompletní seznam recenzí zaměstnanců pracujících v jednotlivých firmách. Recenze a hodnocení zaměstnanců u firmy České dráhy na firemních profilech podléhá ručnímu schvalování, aby byly vyloučeny urážející, osobní a vulgární příspěvky.
Přejete si reagovat na hodnocení?