Tato nabídka již není aktivní
Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 473 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyV Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Na této pozici se budete starat o plynulý chod pokladní zóny, vést tým pokladních a motivovat je.
Co vám nabízíme
- možnost zkráceného úvazku
- stravné navíc ke mzdě ve výši 2 140 Kč
- 15% slevu na nákup 5x ročně a produkty zdarma
- příspěvek na dopravu až 650 Kč měsíčně
- 4 týdny dovolené a až 5 dnů rekondičního volna navíc (dle délky pracovního poměru)
- zvýhodněný tarif volání O2, MultiSport kartu a další slevy
Co u nás budete dělat
- zodpovídat za pokladní zónu a informační koutek
- starat se o vyúčtování peněžních prostředků a trezoru
- vést tým pokladních, plánovat směny, školit personál
- zodpovídat za dodržování všech předpisů a procedur
- věnovat se zákazníkům a komunikovat napříč týmy
Co od vás očekáváme
- praxi z maloobchodu na obdobné pozici
- dodržování všech pravidel při práci se zbožím
- samostatnost a orientace na zákazníka
- ochotu pracovat ve směnném provozu
Jaký jsme zaměstnavatel
- podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
- klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, pětkrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
- dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
- jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
- zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
- jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
- obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
- působíme na trhu přes 30 let (od roku 1991)
- máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online
V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Hlavní pokladní
- Typ pracovního poměru:
- Práce na zkrácený úvazek
- Místo výkonu práce:
- Vídeňská 815/89a, 63900 Brno - Štýřice, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Vzdělání není podstatné
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Kateřina Kolínová