Pro našeho klienta, lídra v oblasti italských potravin, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativně obchodní referent.
Náplň práce:
- Vyřizování objednávek od klientů a jejich zadávání do interního systému
- Komunikace s klienty ohledně objednávek, dodávek a dalších dotazů (telefonicky, e-mailem)
- Řešení administrativních záležitostí spojených s objednávkami
- Koordinace a spolupráce s ostatními odděleními (např. logistika, sklad)
- Dvakrát týdně zajištění večerní dostupnosti pro zpracování objednávek, kterou lze vykonávat z domova
Požadujeme:
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
- Praxi alespoň 2 roky na obdobné administrativně-obchodní pozici
- Výbornou znalost českého a anglického jazyka (slovem i písmem)
- Znalost italštiny výhodou
- Dobré komunikační a organizační schopnosti
- Samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup k práci
- Zkušenost s prací na PC (MS Office, práce v interních systémech výhodou)
Nabízíme:
- Zaměstnání u prosperující společnosti
- Práci na HPP
- Pracovní dobu 9 – 17 hod., po řádném zapracování možnost upravit
- Platové ohodnocení 35 000 – 40 000 Kč
- Notebook, firemní telefon (neomezený tarif) i k soukromým účelům
- Občasný home-office
- 27% sleva na firemní italské potraviny
- Dotované stravování v místě práce (90 Kč – polévka, hlavní jídlo, voda, káva)
- Příjemné kanceláře v Chrášťanech (z metra Zličín jede přímo do areálu autobus, nebo vlak ze Smíchovského nádraží, příp. bezproblémové parkování zdarma)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Administrativně obchodní referent
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Mzda:
- 35000 - 40000 Kč
- Místo výkonu práce:
- Chrášťany - Chrášťany, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba: