Agent zákaznické linky - práce, kariéra, volná místa | VímVíc.cz
premium

Agent zákaznické linky s němčinou

celá ČR
HPP/DPP/DPČ
Mám zájem o nabídku Agent zákaznické linky s němčinou

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Chcete si vydělat až 35 tis. měsíčně? Pokud se domluvíte německy, tak hledáme právě Vás!

Jsme jedničkou na světovém trhu kontaktních center a v současné době působíme v 80 zemích světa. Jsme strategickým partnerem mnoha významných značek jako je například Tesco. V České republice nás najdete v Pardubicích a Hodoníně.

Co nabízíme:

  • plat 25 tis. + bonusy až 10 tis.,
  • společnost hradí ubytování hotelového typu pro 1. měsíc pracovního poměru,
  • práce na HPP, DPP, DPČ i možnost zkráceného úvazku,
  • samozřejmostí je vstupní zaškolení, včetně pravidelných rozvojových školení,
  • možnost dalšího školení - komunikace, zvládání stresových situací, argumentace, zpracování námitek a další,
  • kariérní růst - možnost se vypracovat na pozici: Supervizora, Asistenta call centra, Vedoucího směny, nebo třeba Mentora. Každý má možnost přihlásit se do programu pro kariérní růst,
  • 25 dní dovolené, příplatky za práci přesčas,
  • stravenky, Multisport karta, zvýhodněné mobilní tarify i pro soukromé účely,
  • firemní akce - večírky, teambuildingy, sportovní akce, akce pro děti a další,
  • přátelský pracovní kolektiv, relax zónu i vybavenou kuchyňku.

Vaší prací bude:

  • zajištění zákaznického servisu pro zákazníky eshopu a řešení jejich požadavků či problémů,
  • komunikace se zákazníky v německém jazyce,
  • nejedná se o prodej, ale o komunikaci se zákazníky po telefonu,
  • běžná administrativa - zajištění e-mailové korespondence a chatu, práce v interním systému,
  • pracovní doba Po-Pá 6-21 hod., práce na směny,
  • práce v moderním openspace - každý zaměstnanec má k dispozici společnou šatnu a svou vlastní uzamykatelnou skříňku na osobní věci.

Co požadujeme:

  • znalost německého jazyka - min. úroveň B2. (komunikace v písemné i ústní formě),
  • učenlivost, flexibilitu a pozitivní přístup,
  • základní znalost práce na PC (základy MS Office),
  • komunikativnost, chuť pomoci a poradit,
  • u nás nepotřebujete vzdělání ani předchozí praxi v call centru - vše potřebné Vás naučíme!

Pokud Vás pracovní nabídka zaujala, určitě se nám ozvěte. Šanci u nás má každý!

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet. Odesláním formuláře uzavřete s VimVic.cz, s.r.o. smlouvu o zpracování osobních údajů.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.