Pro našeho klienta, menší stabilní firmu, která se zabývá implementací a úpravou ekonomického softwaru, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka back office/Podpora obchodu.
Náplň práce:
- Administrativa spojená se správou a evidencí projektů
- Úzká spolupráce s vedením společnosti
- Komunikace s klienty, tvorba nabídek
- Podpora interního a externího prodeje
- Správa sociálních sítí
Požadavky:
- Zkušenosti s administrativou a schopnost být podporou obchodnímu týmu
- Zkušenosti na obdobné pozici a samostatnost
- AJ (výhodou), především pasivně
- Základní povědomí o účetnictví
- Znalost MS Office a schopnost práce s PC
- Dobré organizační schopnosti
- Spolehlivost a zodpovědný styl práce
Nabízíme:
- Spolupráci na HPP
- Různorodou práci v menším týmu
- Mobilní telefon a notebook
- Flexibilní pracovní dobu
- Benefity: profesní školení, stravenky, kávu a ovoce na pracovišti
- Místo výkonu práce: Praha 9 – Libeň
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Asistent/ka back office/Podpora obchodu
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Mzda:
- 35000 - 50000 Kč
- Místo výkonu práce:
- Praha - Libeň, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Odborné vyučení bez maturity
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba: