Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá prodejem kovoobráběcích nástrojů, hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Asistent/ka jednatele / Obchodní referent/ka.
Vaše náplň práce:
- Vedení a zajištění organizačně-administrativního chodu kanceláře (včetně vyřizování pošty, přijímání a vítání hostů, evidence docházky apod.)
- Komunikace s centrálním evropským skladem v Belgii a výrobním závodem v Japonsku
- Koordinace logistiky
- Práce s firemním informačním systémem GAL6 (budete zaškoleni)
- Další ad hoc úkoly
- Pracovní doba: pondělí–pátek, 8:00 – 16:30h
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Alespoň 3 roky zkušeností v administrativě, obchodu nebo zákaznickém servisu
- Anglický jazyk na dobré komunikativní úrovni (zejména písemná, občasná telefonická komunikace se zahraničím)
- Dobrou znalost práce na PC (MS Office, interní systém GAL6)
- ŘP sk. B – výhodou
- Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
- Chuť se učit novým věcem
- Časovou flexibilitu
- Dobré organizační schopnosti a proaktivní přístup k práci
Nabízíme:
- Zázemí stabilní společnosti, příjemné a neformální prostředí
- Podporu od zkušených kolegů
- Práci na HPP, plný úvazek – smlouvu na dobu určitou 2,5 roku (náhrada za mateřskou dovolenou)
- Nástupní mzdu 42 000 Kč – 46 000 Kč (dle Vašich zkušeností), navyšování mzdy k novému roku
- Roční bonusy dle výsledku hospodaření společnosti
- 25 dní dovolené, 3 sick days
- Stravenkový paušál
- Notebook, telefon
- Kanceláře: Brno – Slatina (bezproblémové a zdarma parkování před kanceláří společnosti)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Asistent/ka jednatele / Obchodní referen/ka
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Mzda:
- 42000 - 46000 Kč
- Místo výkonu práce:
- Brno - Slatina, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba: