Asistent/ka jednatele / Obchodní referen/ka | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 473 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Asistent/ka jednatele / Obchodní referen/ka

Brno
Práce na plný úvazek
42000 - 46000 Kč
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá prodejem kovoobráběcích nástrojů, hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Asistent/ka jednatele / Obchodní referent/ka.

Vaše náplň práce:

  • Vedení a zajištění organizačně-administrativního chodu kanceláře (včetně vyřizování pošty, přijímání a vítání hostů, evidence docházky apod.)
  • Komunikace s centrálním evropským skladem v Belgii a výrobním závodem v Japonsku
  • Koordinace logistiky
  • Práce s firemním informačním systémem GAL6 (budete zaškoleni)
  • Další ad hoc úkoly
  • Pracovní doba: pondělí–pátek, 8:00 – 16:30h

Očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Alespoň 3 roky zkušeností v administrativě, obchodu nebo zákaznickém servisu
  • Anglický jazyk na dobré komunikativní úrovni (zejména písemná, občasná telefonická komunikace se zahraničím)
  • Dobrou znalost práce na PC (MS Office, interní systém GAL6)
  • ŘP sk. B – výhodou
  • Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
  • Chuť se učit novým věcem
  • Časovou flexibilitu
  • Dobré organizační schopnosti a proaktivní přístup k práci

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní společnosti, příjemné a neformální prostředí
  • Podporu od zkušených kolegů
  • Práci na HPP, plný úvazek – smlouvu na dobu určitou 2,5 roku (náhrada za mateřskou dovolenou)
  • Nástupní mzdu 42 000 Kč – 46 000 Kč (dle Vašich zkušeností), navyšování mzdy k novému roku
  • Roční bonusy dle výsledku hospodaření společnosti
  • 25 dní dovolené, 3 sick days
  • Stravenkový paušál
  • Notebook, telefon
  • Kanceláře: Brno – Slatina (bezproblémové a zdarma parkování před kanceláří společnosti)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Asistent/ka jednatele / Obchodní referen/ka
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Mzda:
42000 - 46000 Kč
Místo výkonu práce:
Brno - Slatina, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:

Benefity, na které se můžete těšit

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.