Pro našeho klienta, ryze českou společnost v oblasti osvětlení s 30letou tradicí, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka ředitele nákupu a technické podpory.
Hledáme šikovného juniora, který bude pravou rukou šéfa oddělení nákupu a technické podpory, a který má ambice vyzrát do pozice samostatného partnera a plnohodnotně zajistit činnost oddělení nákupu.
Náplň práce:
- komplexní zajištění efektivního chodu dodavatelského řetězce (od nákupu, přes výrobu po skladové, distribuční operace a přepravní činnosti)
- průběžné sledování a vyhodnocování stavu skladových zásob
- příprava a tvorba katalogových listů pro nové produkty, úprava stávajících
- komunikace s výrobci, dodavateli, prodejci, zahraničními zákazníky a dopravci
- reporting – analýza dosažené úrovně dodávek, výhled na další období
- řízení realizace nakládek, správa celních operací a s nimi spojených dokumentů pro bezproblémový průběh dovozu zboží
- úzká spolupráce s prodejním, plánovacím i výrobním týmem pro optimalizaci procesů a disponibility skladových položek
- spolupráce s pracovníky skladu, poskytování součinnosti při plánovaných nakládkách a řešení neočekávaných situací
- vyjednávání v českém a mezinárodním prostředí
- analýzy trhu a nákupního potenciálu – vyhledávání dodavatelů/produktů
- udržování kontaktu se stávajícími zákazníky, návštěvy u dodavatelů a jejich hodnocení, dodavatelské audity
- poskytování technické podpory zákazníkům a obchodním zástupcům
- vytváření technických a cenových specifikací
Požadujeme
- středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání technického směru; případně vyučení v oboru elektromechanik/elektrikář
- praxi v oblasti prodeje s elektro materiálem nebo svítidel výhodou
- znalost technických norem, zájem o oblast elektro
- znalost LED technologie, elektroniky
- AJ – pokročilou úroveň
- MS Office zejména Excel, Word, Outlook – uživatelskou úroveň
- vyjednávací a komunikační schopnosti – asertivní jednání s klienty
- smysl pro detail, zodpovědnost a pořádek
Co můžeme nabídnout:
- kreativní práci ve stabilní společnosti
- motivující ohodnocení + bonusy/prémie
- spektrum zaměstnaneckých benefitů, včetně stravenek, příspěvků na penzijní připojištění, a dalších
- možnost osobního i profesního růstu
- příjemný pracovní kolektiv a zázemí úspěšné české firmy
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- firemní notebook a mobilní telefon pro osobní použití
- využívání firemního vozidla k soukromým účelům
- zaměstnanecké slevy na zboží z portfolia firmy
- sick days
- místo výkonu práce: Praha 6 - Ruzyně
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Asistent/ka ředitele nákupu a technické podpory
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Mzda:
- 40000 - 70000 Kč
- Místo výkonu práce:
- Praha - Ruzyně, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Odborné vyučení bez maturity
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba: