Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá základním a aplikovaným výzkumem, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Asistentka ředitele.
Náplň práce:
- Organizačně-administrativní podpora vedení ústavu
- Správa komunikace (telefon, datová schránka, email, pošta)
- Práce s MS Office
Požadujeme:
- Vzdělání SŠ
- Praxi na pozici nebo v oboru - výhodou
- Angličtinu - běžná komunikace i v telefonické formě
- PC dovednosti (MS Office, běžné webové prohlížeče)
- Velmi dobrou jazykovou úroveň českého jazyka - zpracování dokumentů
- Spolehlivost
Nabízíme:
- Formu spolupráce (HPP, plný/zkrácený úvazek podle dohody)
- Pracovní dobu Po – Pá 8:00 -16:00 hod.
- Nástupní mzdu 30 000 Kč - 35 000 Kč
- Možnost navýšení mzdy po zapracování
- Odměny/bonusy - roční
- Benefity: 30 dní dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, odborná školení a jazykové kurzy hrazené společností, možnost práce z domova po zapracování, interní systém benefitů
- Místo výkonu práce: kanceláře Praha 8, poblíž stanice metra Ládví
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Asistentka ředitele
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Mzda:
- 30000 - 35000 Kč
- Místo výkonu práce:
- Praha - Libeň, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba: