Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 859 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyPro našeho klienta, českou pobočku jednoho ze světových lídrů v oblasti spedice a logistiky, specializující se na mezinárodní přepravu zboží z i do celého světa, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici HR Manager.
Vaše náplň práce:
Oblast HR:
- Řízení náborového procesu (inzerce, komunikace s kandidáty, pohovory, pracovní nabídky, případně spolupráce s personálními agenturami)
- Zajištění potřebné dokumentace a smluv v rámci onboardingu, životního cyklu zaměstnance a offboardingu
- Vedení personální agendy, zpracování podkladů pro mzdy a spolupráce s externí mzdovou účtárnou
- Řízení oblasti vzdělávání, hodnocení zaměstnanců
- Metodika HR procesů (vnitřní předpisy)
- Příprava rozpočtů, plánování, analýzy
- Vedení jednoho zaměstnance na pozici Office Assistant
- Pravidelný reporting pro manažera pobočky
Oblast Office:
Tuto oblast zajišťuje kolegyně na pozici Office Assistant, zde se jedná o její vedení. Tato agenda zahrnuje:
- Podporu v oblastech: docházky, lékařské prohlídky, e-learning, benefity, knihy jízd, firemní akce
- Zajištění kancelářských potřeb, vyřizování pošty
- Zajištění pracovních cest – objednávání dopravy, hotelů, vyúčtování
- Operativní administrativní a organizační podpora managementu i ostatních kolegů
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání (v oboru ekonomiky nebo práva výhodou)
- Praxi v oboru personalistiky
- Velmi dobrou znalost pracovního práva
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (zejména e-mailová, občasně i telefonní komunikace se zahraničním vedením a kolegy)
- Dobrou znalost práce na PC (MS Office, interní systémy)
- Samostatnost a proaktivní přístup
- Schopnost činit rozhodnutí a převzít za ně odpovědnost
Nabízíme:
- Práci v mezinárodní společnosti
- Práci na HPP, plný úvazek
- Roční bonus v závislosti na výsledcích firmy
- Stravenkový paušál v maximální daňové výši
- Příspěvek na dopravu
- 25 dní dovolené + sick days
- Po zapracování možnost občasné práce z domova
- Občerstvení na pracovišti
- Teambuildingové akce
- Kanceláře: Chrášťany (bezproblémové parkování v areálu, autobus 10 min od metra Zličín, dobré vlakové spojení – vlak ze Smíchova, Řep, Dejvic)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- HR Manager
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- Chrášťany, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba: