Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 815 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyV Seznamu pomáháme menším a středním firmám se zviditelněním v on-line světě prostřednictvím internetové reklamy. Potřebujeme rozšířit tým Account Managerů a proto hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici Junior Account Manager.
Naše kanceláře jsou dobře dostupné autem, MHD či na kole. Nachází se v industriální zóně Vítkovic - Ostravských Hradčanech. Důležité je pro nás pracovní prostředí. Pracujeme ve světlých, útulných openspacech.
Hlavní náplní práce nového kolegy je řešení online propagace podnikání klientů a jejich podnikání prostřednictvím našich stránek Zboží.cz, Firmy.cz, Sklik. Každý nový kolega, který k nám nastoupí, začíná na 14ti denním školení v Praze, kde mu prozradíme tipy a triky jak na to, představíme produkty a ukážeme procesy. Důležitá je pro nás energie a chuť učit se novým věcem. Se vším ostatním rádi pomůžeme :)
Co nabízíme:
- fixní odměnu + výkonnostní složku
- volnost ve výběru potenciálních klientů
- možnost pracovat se stávajícími klienty i rozšiřovat dané portfolio
- úvodní 14ti denní zaškolení v Praze
- žádný call skript - nikdo vás nenutí říkat naučené texty
- možnost nadstavbových kurzů (obchodní a osobnostní dovednosti) v našem trenérském oddělení
- možnost kariérního postupu
- flexibilní pracovní doba - začátek a konec pracovní doby je na vás
- možnost organizovat si práci dle sebe
Vaše role:
- hlavně navazovat a rozvíjet vztahy s menšími a středními klienty a pomáhat jim zviditelnit se v online světě prostřednictvím internetové reklamy
- se svěřeným portfoliem klientů nadále pracovat, být pro ně hlavní kontaktní osobou a hledat pro ně nejlepší řešení pro online propagaci jejich podnikání na Zboží.cz, Firmy.cz, Sklik
- zlepšovat své prodejní, produktové a komunikační dovednosti, a to spolu s manažerem i trenéry
- denní telefonická i emailová komunikace s klienty - cca 90 min volání denně
Vaše předpoklady:
- obchod a komunikace po telefonu vás musí bavit
- dokážete naslouchat a přemýšlet nad nejvhodnějším řešením pro každého klienta - zapojíte vlastní myšlenku a hovor přizpůsobíte jednotlivým klientům
- na internetu zvládnete vyhledat potřebné informace a běžně si poradíte s Wordem a Excelem
- máte-li alespoň krátké zkušenosti s obchodováním po telefonu, třeba jako telefonista, operátor nebo prodejce, máte body navíc