Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 528 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyLáká Vás výzva budování krásy v dynamickém vlasovém průmyslu? Je administrativa, kreativita a obchodní duch součástí Vaší DNA? Potom hledáme právě Vás! Pro našeho klienta aktuálně obsazujeme pozici Administrativně – obchodní podpora se zkušeností se správou e-shopu pro retail oddělení.
Práce v pulzujícím a dynamickém kolektivu, skvělé značky, možnost osobního rozvoje a budování kariéry v nadnárodní společnosti je to, co Vám společnost může nabídnout. Neváhejte a dejte nám o sobě vědět! Můžete být součástí společného plnění nových ambiciózních výzev.
Vaše náplň práce:
- Administrace nabídek a zalistování nových značek a produktů na platformách Marketplace (Allegro, Kaufland apod.)
- Komunikace s expedicí a se zákazníky, řešení dotazů a případných reklamací
- Kontrola objednávek a řešení případných nesrovnalostí ve spolupráci s oddělením péče o zákazníky
- Budování povědomí o značkách a podpora marketingových aktivit
- Spolupráce na přípravě marketingových aktivit (kampaně na Marketplace platformách, newslettery, cenové akce)
- Úzká spolupráce s ostatními členy týmu na dosahování prodejních výsledků
- Komunikace a spolupráce s kolegy v zahraničí (komunikace v angličtině, němčina výhodou, není podmínkou)
- Další úkoly dle pokynů nadřízeného manažera
Očekáváme:
- Zkušenosti na administrativně obchodní či obdobné pozici velkou výhodou
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (e-mailová a telefonická komunikace se zahraničními kolegy z centrály v Německu, německý jazyk výhodou
- Dobrá znalost MS Office (zejména PowerPoint, Excel – na úrovni kontingenční tabulky, funkce SUMA, PRŮMĚR, POČET, DNES, SVYHLEDAT, KDYŽ apod.)
- Samostatnost, ale i schopnost týmové práce
- Zodpovědný přístup k práci
- Schopnost důsledně plnit zadané úkoly
- Zkušenosti v oblasti e-commerce
Nabízíme:
- Stabilní zázemí silné zahraniční společnosti, která je hybatelem na trhu s kosmetikou, mladý dynamický kolektiv
- Zaměstnání na hlavní pracovní poměr
- Možnost kariérního růstu až na pozici Key Account Managera
- Nástupní plat 35 000 – 40 000 Kč, po zapracování možnost navýšení
- Roční bonusy
- Stravenky dotované ze 100 % zaměstnavatelem
- Multusport karta 100% hrazená zaměstnavatelem
- 5 týdnů dovolené, 3 sick days
- Možnost občasné práce z domova
- Občerstvení na pracovišti
- Laptop, firemní telefon i pro osobní použití
- Příspěvek na sport, vzdělávání po zkušební době
- Slevy na firemní produkty
- Firemní akce – školení, teambuildingy, večírky
- Moderní kanceláře: Praha 8 (dobrá dostupnost MHD)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Administrativně – obchodní podpora se zkušeností se správou e-shopu
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Mzda:
- 35000 - 40000 Kč
- Místo výkonu práce:
- Praha - Karlín, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba: