Junior nákupčí/ Procurement Services Coordinator | VímVíc.cz
premium

Junior nákupčí/ Procurement Services Coordinator

Praha
Práce na plný úvazek
Mám zájem o nabídku Junior nákupčí/ Procurement Services Coordinator

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Pro našeho klienta, globálního poskytovatele ICT služeb, hledáme nového kolegu/kolegyni do Procurement týmu.

Společnost působí ve 160 zemích světa a poskytuje univerzální zákaznicky orientovaná řešení zejména nadnárodním telekomunikačním společnostem, retailovým firmám a bankách, vládním i veřejným organizacím a firemním klíčovým partnerům.

Vaše náplň práce:

  • komunikace s dodavateli, zjištění dostupnosti zboží a jeho ceny, objednání zboží dle požadavků klienta
  • spolupráce s dodavateli ohledně přepravy zboží a rozsahu služeb
  • plánování jednodušších logistických cest
  • zajištění hladkého průběhu objednávky
  • podílení se na strategii procesů v rámci nákupu
  • spolupráce s týmy napříč firmou, včetně logistického oddělení ohledně plánovaných tras a dlouhodobějších projektů
  • práce s interním systémem – vkládání a kontrola dat

Dle Vašich zkušeností se postupně zapojíte do procesu objednávky – zadání zakázky, zajištění nákupu a objednání HW, jednoduché logistiky až po komunikaci s dodavateli a partnerskými společnostmi.

Očekáváme:

  • praxe na obdobné pozici výhodou
  • zkušenost s dodáváním zboží do zahraniční či s celními postupy výhodou
  • český/slovenský jazyk na dobré úrovni
  • anglický jazyk na úrovni zejména pro e-mailovou komunikaci, občasně telefonická/online komunikace
  • dobrá znalost MS Office (Outlook, Word, Excel)
  • výborné komunikační a koordinační dovednosti
  • dobrá orientace ve větším množství e-mailů a schopnost si určit priority
  • týmové i samostatné nasazení

Nabízíme:

  • stabilní práce v globální společnosti, neformální prostředí, ve kterém si všichni tykají
  • pomoc od zkušených kolegů samozřejmostí
  • práce na full-time
  • vzdělávání podporované společností (vzdělávací kurzy včetně intenzivní jazykové výuky)
  • 25 dní dovolené, 4 sickdays
  • každodenní občerstvení přímo v kanceláři
  • hrazené vstupy na sportoviště
  • psychologická pomoc zdarma
  • odpočinek v chill-out zóně při fotbálku nebo firemní knihovně
  • po zapracování možnost občasné práce z domova
  • po zkušební době příspěvek na stravu a další benefity
  • moderní kanceláře: Praha 8 (dobrá dostupnost MHD)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Junior nákupčí/ Procurement Services Coordinator
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Praha - Karlín, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
Mám zájem o nabídku Junior nákupčí/ Procurement Services Coordinator

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.