Jsme silná, rostoucí a inovativní společnost. Na českém trhu se od roku 2001 zabýváme oblastí transakčního poradenství, daní, auditu, oceňování a zpracování účetní a mzdové agendy. Věříme, že velká část našeho úspěchu je především zásluhou našich zaměstnanců.
Do našeho týmu hledáme někoho na pozici Junior Transaction Consultant. Na starosti budete mít vybranou klientelu, které budete asistovat při změnách vlastnické struktury a zároveň budete týmovou podporou v oblastech příprav, realizace a následné integrace. Znalost české legislativy je výhodou, nikoliv podmínkou..
Co ti můžeme nabídnout?
- Práci na plný úvazek i možnost částečného úvazkuí
- Flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova
- Možnost seberealizace, odborného a profesního růstu
- Přátelskou atmosféru, mladý kolektiv
- Kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova
- Sportovní programy (Multisport, kruhové tréninky, fyzioterapie…)
- Firemní programy (podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…)
- Teambuildingové aktivity
- Nástup ihned nebo dohodou
Náplň práce:
- Příprava nabídek a smlouv
- project management - zastřešení projektů napříč poradenskou skupinou za účasti seniorního kolegy - fúze, řízené likvidace, poradenství při převodech soukromého i podnikového majetku
- Participace na dalších zakázkách v oblasti transakčního poradenství- design holdingových struktur, akviziční poradenství, corporate finance
- Správa interní fakturace
Co požadujeme?
- Předchozí praxe v korporátní sféře vítána
- Nevadí nám, že jste stále student VŠ ekonomického směru či čerstvý absolvent
- Základní znalost české daňové legislativy, podnikových financí a manažerského účetnictví
- Dobré prezentační schopnosti Iniciativa, vysoké pracovní nasazení
- Analytické myšlení, klientský přístup
- Samostatnost a odpovědnost
- Kreativní a invenční přístup k řešení problému