APOGEO Group je česká poradenská skupina poskytující komplexní služby v oblasti v oblasti auditu, daní, transakčního poradenství, oceňování a zpracování účetní a mzdové agendy. Našimi klienty jsou firmy působící v oblasti developmentu, výroby, zdravotnictví, vzdělávání a jiné. Na trhu jsme od roku 2001 a zaměstnáváme více než 80 odborníků, jsme členem mezinárodní poradenské sítě PKF. Přednášíme na předních vysokých školách a aktivně sponzorujeme charitativní projekty a ze sportu rugby, golfové turnaje a závodní lyžování.
Jsi student či absolvent VŠ nebo již pracuješ? Přijď k nám!
V současné době hledáme týmového kolegu nebo kolegyni, který/á bude zajišťovat komplexní organizační a administrativní podporu účetního oddělení.
Očekáváme samostatnost, pečlivost, organizační schopnosti, výbornou znalost práce na PC (Word, Excel) a znalost AJ na středně pokročilé úrovni (B2). Znalost ekonomických SW je vítána, nikoliv podmínkou.
Nabízíme:
- práci na plný či zkrácený úvazek, možnost práce z domova,
- možnost flexibilně vykonávat odbornou práci, takže můžeš studovat i skládat zkoušky,
- možnost seberealizace, odborného a profesního růstu,
- přátelskou atmosféru, mladý kolektiv,
- kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova,
- sportovní programy (Multisport, kruhové tréninky, fyzioterapie…),
- firemní programy (podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…),
- teambuildingové aktivity,
- zajímavé pracovní zahraniční stáže,
- nástup ihned nebo dohodou.
Náplň práce:
- zadávání účetních dat do systému,
- archivace účetních dokladů,
- vyřizování emailové korespondence s klienty, aktivní řešení požadavků,
- komunikace s ostatními odděleními společnosti,
- příprava podkladů k účtování,
- příprava podkladů ke zpracování DPH,
- administrativní a evidenční činnosti účetního oddělení.