Chcete si vydělat až 25 tis. měsíčně a vybrat si typ projektu přesně podle toho, co Vás zajímá? Ať je to oblast elektroniky, bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikace, kosmetiky a dalších. Pokud Vás baví komunikace, umíte věcně argumentovat, být přesvědčivý a k tomu Vám nechybí obchodní duch, tak hledáme právě Vás!
Jsme jedničkou na světovém trhu kontaktních center a v současné době působíme v 80 zemích světa. Jsme strategickým partnerem mnoha významných značek jako je například Tesco. V České republice nás najdete v Pardubicích a Hodoníně.
Co nabízíme:
- mzda až 20 tis. + bonusy až 5 tis. podle typu projektu a plnění KPI,
- práce na HPP, DPP nebo zkrácený pracovní úvazek. Vhodné rovněž pro ženy na MD, seniory a studenty,
- pouze přijímání příchozích hovorů - vyřizují se dotazy a reklamace od klientů,
- samozřejmostí je vstupní zaškolení, včetně pravidelných školení při změně provozu,
- možnost dalšího školení - komunikace, zvládání stresových situací, argumentace, zpracování námitek a další,
- kariérní růst - možnost se vypracovat na pozici: Supervizora, Asistenta call centra, Vedoucího směny, nebo třeba Mentora. Každý má možnost přihlásit se do programu pro kariérní růst,
- 25 dní dovolené, příplatky za práci přesčas,
- stravenky, Multisport karta, zvýhodněné mobilní tarify i pro soukromé účely,
- firemní akce - večírky, teambuildingy, sportovní akce, akce pro děti a další,
- přátelský pracovní kolektiv, relax zónu i vybavenou kuchyňku.
Vaší prací bude:
- zajištění zákaznického servisu v rámci příchozích hovorů - nejedná se o aktivní prodej,
- vyřizování emailů od klientů, komunikace na chatu a sociálních sítích, zpracování dat od zákazníků v rámci interního systému,
- práce ve směnném provozu, pracovní doba Po-Ne v rozmezí 7-23 hod. (dle typu projektu, maximálně 40 hodin týdně, směny se plánují měsíc dopředu),
- typy projektů: zákaznická a technická podpora, obchodní řetězce, zákaznický servis,
- práce v moderním openspace - každý zaměstnanec má k dispozici společnou šatnu a svou vlastní uzamykatelnou skříňku na osobní věci.
Co požadujeme:
- výborné komunikační dovednosti a znalost českého pravopisu (rychlá reakce na požadavek),
- uživatelskou znalost práce na PC, práce s facebookem (chat),
- učenlivost, chuť pomoci a poradit,
- u nás nepotřebujete vzdělání, angličtinu ani předchozí praxi v call centru - vše potřebné Vás naučíme!
Pokud Vás pracovní nabídka zaujala, určitě se nám ozvěte. Šanci u nás má každý!