Konzultant/ka pro zákaznickou linku - práce, kariéra, volná místa | VímVíc.cz
premium

Konzultant pro zákaznickou linku (Pasivní linka)

Pardubický kraj, Královehradecký kraj, Jihomoravský kraj
Plný úvazek
Mám zájem o nabídku Konzultant pro zákaznickou linku (Pasivní linka)

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Chcete si vydělat až 25 tis. měsíčně a vybrat si typ projektu přesně podle toho, co Vás zajímá? Ať je to oblast elektroniky, bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikace, kosmetiky a dalších. Pokud Vás baví komunikace, umíte věcně argumentovat, být přesvědčivý a k tomu Vám nechybí obchodní duch, tak hledáme právě Vás!

Jsme jedničkou na světovém trhu kontaktních center a v současné době působíme v 80 zemích světa. Jsme strategickým partnerem mnoha významných značek jako je například Tesco. V České republice nás najdete v Pardubicích a Hodoníně.

Co nabízíme:

  • mzda až 20 tis. + bonusy až 5 tis. podle typu projektu a plnění KPI,
  • práce na HPP, DPP nebo zkrácený pracovní úvazek. Vhodné rovněž pro ženy na MD, seniory a studenty,
  • pouze přijímání příchozích hovorů - vyřizují se dotazy a reklamace od klientů,
  • samozřejmostí je vstupní zaškolení, včetně pravidelných školení při změně provozu,
  • možnost dalšího školení - komunikace, zvládání stresových situací, argumentace, zpracování námitek a další,
  • kariérní růst - možnost se vypracovat na pozici: Supervizora, Asistenta call centra, Vedoucího směny, nebo třeba Mentora. Každý má možnost přihlásit se do programu pro kariérní růst,
  • 25 dní dovolené, příplatky za práci přesčas,
  • stravenky, Multisport karta, zvýhodněné mobilní tarify i pro soukromé účely,
  • firemní akce - večírky, teambuildingy, sportovní akce, akce pro děti a další,
  • přátelský pracovní kolektiv, relax zónu i vybavenou kuchyňku.

Vaší prací bude:

  • zajištění zákaznického servisu v rámci příchozích hovorů - nejedná se o aktivní prodej,
  • vyřizování emailů od klientů, komunikace na chatu a sociálních sítích, zpracování dat od zákazníků v rámci interního systému,
  • práce ve směnném provozu, pracovní doba Po-Ne v rozmezí 7-23 hod. (dle typu projektu, maximálně 40 hodin týdně, směny se plánují měsíc dopředu),
  • typy projektů: zákaznická a technická podpora, obchodní řetězce, zákaznický servis,
  • práce v moderním openspace - každý zaměstnanec má k dispozici společnou šatnu a svou vlastní uzamykatelnou skříňku na osobní věci.

Co požadujeme:

  • výborné komunikační dovednosti a znalost českého pravopisu (rychlá reakce na požadavek),
  • uživatelskou znalost práce na PC, práce s facebookem (chat),
  • učenlivost, chuť pomoci a poradit,
  • u nás nepotřebujete vzdělání, angličtinu ani předchozí praxi v call centru - vše potřebné Vás naučíme!

Pokud Vás pracovní nabídka zaujala, určitě se nám ozvěte. Šanci u nás má každý!

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet. Odesláním formuláře uzavřete s VimVic.cz, s.r.o. smlouvu o zpracování osobních údajů.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.