Operátor/ka call centra - práce, kariéra, volná místa | VímVíc.cz
premium

Operátor call centra (Aktivní linka)

Královehradecký kraj, Pardubický kraj, Jihomoravský kraj
Plný úvazek
Mám zájem o nabídku Operátor call centra (Aktivní linka)

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Chcete si vydělat až 30 tis. měsíčně a vybrat si typ projektu přesně podle toho, co Vás zajímá? Ať je to oblast elektroniky, bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikace, kosmetiky a dalších. Pokud Vás baví komunikace, umíte věcně argumentovat, být přesvědčivý a k tomu Vám nechybí obchodní duch, tak hledáme právě Vás!

Jsme jedničkou na světovém trhu kontaktních center a v současné době působíme v 80 zemích světa. Jsme strategickým partnerem mnoha významných značek jako je například Tesco. V České republice nás najdete v Pardubicích a Hodoníně.

Co nabízíme:

  • plat až 18 tis. + bonusy až 12 tis. dle umění prodat a přesvědčit zákazníka,
  • práce na HPP, DPP nebo zkrácený pracovní úvazek. Vhodné rovněž pro ženy na MD, seniory a studenty,
  • samozřejmostí je vstupní zaškolení, kde Vás naučíme vše, co k práci potřebujete umět,
  • možnost dalšího školení - komunikace, zvládání stresových situací, argumentace, zpracování námitek a další,
  • kariérní růst - možnost se vypracovat na pozici: Supervizora, Asistenta call centra, Vedoucího směny, nebo třeba Mentora. Každý má možnost přihlásit se do programu pro kariérní růst,
  • 25 dní dovolené, příplatky za práci přesčas,
  • stravenky, Multisport karta, zvýhodněné mobilní tarify i pro soukromé účely,
  • firemní akce - večírky, teambuildingy, sportovní akce, akce pro děti a další,
  • přátelský pracovní kolektiv, relax zónu i vybavenou kuchyňku.

Vaší prací bude:

  • aktivní volání zákazníkovi, (domlouvání schůzek, vyřizování dotazníků spokojenosti či nabídka služeb a produktů),
  • práce v interním systému - zpracování dat od zákazníků,
  • pracovní doba Po-Pá 8-19 hod., možnost práce na směny,
  • práce v moderním openspace - každý zaměstnanec má k dispozici společnou šatnu a svou vlastní uzamykatelnou skříňku na osobní věci.

Co požadujeme:

  • výborné komunikační dovednosti - spisovná čeština, gramatika,
  • učenlivost, schopnost zaujmout a věcně argumentovat,
  • základní znalost práce na pc (základy MS Office),
  • flexibilitu (práce od pondělí do pátku) a pozitivní přístup,
  • u nás angličtinu, ani předchozí praxi v call centru - vše potřebné Vás naučíme!

Pokud Vás pracovní nabídka zaujala, určitě se nám ozvěte. Šanci u nás má každý!

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet. Odesláním formuláře uzavřete s VimVic.cz, s.r.o. smlouvu o zpracování osobních údajů.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.