Jsme silná, stabilní poradenská skupina APOGEO s mezinárodním přesahem a fungováním na českém trhu od roku 2001. Zaměstnáváme více než 90 odborníků, jsme členem mezinárodní poradenské sítě PKF. Našimi klienty jsou firmy působící v oblasti developmentu, výroby, zdravotnictví, vzdělávání a jiné. Přednášíme na předních vysokých školách, aktivně sponzorujeme charitativní projekty a ze sportu rugby, golfové turnaje a závodní lyžování.
V PKF Family Office poskytujeme komplexní a profesionální poradenství v oblastech řízení rodinných záležitostí, nakládání s majetkem, práva, účetnictví a daní. Zaměřujeme se na investice, ochranu a správu rodinného majetku a mezigenerační předání. Aktuálně hledáme kolegu či kolegyni, který/á bude mít na starosti rozvoj služeb včetně úzké spolupráce s našimi stávajícími i potenciálními klienty.
Co nabízíme?
- Práci na plný úvazek (pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO),
- flexibilní pracovní dobu,
- po zkušební době možnost občasné práce z domova,
- možnost seberealizace, odborného a profesního růstu,
- přátelskou atmosféru, mladý kolektiv,
- kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova,
- sportovní programy (Multisport, kruhové tréninky),
- firemní programy (podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…),
- teambuildingové aktivity,
- nástup ihned nebo dohodou.
Jaká bude vaše náplň práce?
- Samostatné vedení nových projektů, spoluúčast na vedení a realizaci projektů,
- rozvoj Business Unit,
- reprezentace značky na trhu
- sledování současné situace na trzích včetně chystaných legislativních změn,
- analýza obchodních příležitostí,
- participace na akvizici nových a správě stávajících klientů a produktů,
- rozvoj stávajících služeb a hodnocení jednotlivých klientů, aktivit, projektů a zakázek - náklady, výnosy, ziskovost, spokojenost
- samostatná komunikace s klienty a manažery jednotlivých společností poradenské skupiny,
- příprava smluvní dokumentace.
Co požadujeme?
- Komunikační schopnosti,
- VŠ ekonomického či právnického směru,
- 2 roky praxe, ve firmě poskytující ekonomické či právní poradenství výhodou;
- samostatnost,
- organizační schopnosti,
- reprezentativní vystupování,
- plynulou angličtinu na pokročilé úrovni,
- výbornou znalost práce na PC (MS Office),
- obchodního ducha
- základní daňové a účetní souvislosti podnikových přeměn výhodou.