PKF Family Office CONSULTANT - práce, kariéra | VímVíc.cz
premium

PKF Family Office CONSULTANT

Praha
Plný úvazek
Mám zájem o nabídku PKF Family Office CONSULTANT

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Jsme silná, stabilní poradenská skupina APOGEO s mezinárodním přesahem a fungováním na českém trhu od roku 2001. Zaměstnáváme více než 90 odborníků, jsme členem mezinárodní poradenské sítě PKF. Našimi klienty jsou firmy působící v oblasti developmentu, výroby, zdravotnictví, vzdělávání a jiné. Přednášíme na předních vysokých školách, aktivně sponzorujeme charitativní projekty a ze sportu rugby, golfové turnaje a závodní lyžování.

V PKF Family Office poskytujeme komplexní a profesionální poradenství v oblastech řízení rodinných záležitostí, nakládání s majetkem, práva, účetnictví a daní. Zaměřujeme se na investice, ochranu a správu rodinného majetku a mezigenerační předání. Aktuálně hledáme kolegu či kolegyni, který/á bude mít na starosti rozvoj služeb včetně úzké spolupráce s našimi stávajícími i potenciálními klienty.

Co nabízíme?

  • Práci na plný úvazek (pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO),
  • flexibilní pracovní dobu,
  • po zkušební době možnost občasné práce z domova,
  • možnost seberealizace, odborného a profesního růstu,
  • přátelskou atmosféru, mladý kolektiv,
  • kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova,
  • sportovní programy (Multisport, kruhové tréninky),
  • firemní programy (podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…),
  • teambuildingové aktivity,
  • nástup ihned nebo dohodou.

Jaká bude vaše náplň práce?

  • Samostatné vedení nových projektů, spoluúčast na vedení a realizaci projektů,
  • rozvoj Business Unit,
  • reprezentace značky na trhu
  • sledování současné situace na trzích včetně chystaných legislativních změn,
  • analýza obchodních příležitostí,
  • participace na akvizici nových a správě stávajících klientů a produktů,
  • rozvoj stávajících služeb a hodnocení jednotlivých klientů, aktivit, projektů a zakázek - náklady, výnosy, ziskovost, spokojenost
  • samostatná komunikace s klienty a manažery jednotlivých společností poradenské skupiny,
  • příprava smluvní dokumentace.

Co požadujeme?

  • Komunikační schopnosti,
  • VŠ ekonomického či právnického směru,
  • 2 roky praxe, ve firmě poskytující ekonomické či právní poradenství výhodou;
  • samostatnost,
  • organizační schopnosti,
  • reprezentativní vystupování,
  • plynulou angličtinu na pokročilé úrovni,
  • výbornou znalost práce na PC (MS Office),
  • obchodního ducha
  • základní daňové a účetní souvislosti podnikových přeměn výhodou.

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet. Odesláním formuláře uzavřete s VimVic.cz, s.r.o. smlouvu o zpracování osobních údajů.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.