Pro našeho klienta, územní samosprávný celek, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Referent/ka Odboru kanceláře starosty a vnějších vztahů (pracovník/ce krizového řízení a kontroly).
Vaše náplň práce:
- výkon státní správy v oblasti hospodářských opatření pro krizové stavy (povodně, požáry apod.)
- výkon činností v oblasti krizového řízení
- zajištění činností souvisejících s chodem Bezpečností rady ORP a Krizového štábu ORP
- výkon vnitřní kontroly a veřejnosprávních kontrol hospodaření u příspěvkových organizací
- administrace a kontrola dotací
- zabezpečování a kontrola pořádání veřejných sbírek
Očekáváme:
- VŠ vzdělání
- praxe/ znalost problematiky krizového řízení nebo bezpečností problematiky výhodou
- znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích; zákon č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení a o změně některých zákonů, zákon č. 241/2000 Sb.,o hospodářských opatřeních pro krizové stavy a o změně některých souvisejících zákonů; zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů; zákonč. 320/2001 Sb., o finanční kontrole; zákon č. 255/2012 Sb., kontrolní řád; zákon č. 563/1991, o účetnictví; vše ve znění pozdějších předpisů)
- dobrá znalost práce na PC – MS Office
- ŘP sk. B – aktivní řidič
- morální bezúhonnost
- samostatnost, ale i schopnost práce v týmu, schopnost jednat s lidmi
- komunikativní osobnost
- časová flexibilita
Do 18 měsíců od nástupu je nutné složit zkoušku odborné způsobilosti.
Nabízíme:
- stabilitu zaměstnání na městském úřadu
- pracovní poměr na dobu určitou, po dobu dlouhodobé nepřítomnosti, plný úvazek
- pomoc při zapracování od zkušené kolegyně nebo kolegy samozřejmostí
- podpora vzdělávání – hrazená odborná školení
- platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 10 (24 100 Kč – 34 370 Kč dle Vaší uznatelné praxe). Po složení zkoušky odborné způsobilosti - 11. platová třída (26 600 Kč – 37 170 Kč)
- po zkušební době osobní příplatek vyplácený měsíčně
- 25 dnů řádné dovolené, 4 dny placeného zdravotního volna
- pružná pracovní doba (pondělí a středa úřední dny – pevná část 8:00 – 17:00h, úterý a čtvrtek – pevná část 8:00 – 14:00h, pátek pevná část 8:00 – 13:00h)
- po zkušební době možnost občasného home-office (3 dny/měsíc)
- příspěvek na stravování ve výši 100 Kč/den
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek při životních a pracovních jubileích
- program Benefit plus (700 Kč/měsíc, nákupy dle Vašich preferencí – ubytování, lékárny, optika, wellness apod.)
- moderní kanceláře: Tišnov (bezproblémové parkování v okolí úřadu)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Referent/ka Odboru kanceláře starosty a vnějších vztahů
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Mzda:
- 24100 - 37170 Kč
- Místo výkonu práce:
- Tišnov, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Vysokoškolské / univerzitní
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba: