V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Co vám nabízíme
- zajímavou a zodpovědnou práci s možností kariérního růstu
- stravné navíc ke mzdě ve výši 2 140 Kč
- příspěvek na dopravu až 650 Kč měsíčně
- po zaškolení možnost občasné práce na home office
- širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (např. 20 dnů dovolené a 5 dnů rekondičního volna, zvýhodněný tarif volání O2, Multisport kartu, slevu na rodinný nákup)
Co u nás budete dělat
- objednávat zboží u předem určených dodavatelů s ohledem na zabezpečení optimálního stavu zásob
- komunikovat s dodavateli a jednotlivými odděleními uvnitř společnosti
- operativně nakupovat zboží do promocí ve spolupráci s komerčním oddělením
- provádět analýzu historických prodejů a přípravy sezón
- denně monitorovat zavážení zboží do distribučního centra a na prodejny, a podle toho vytvářet systémové plány dodávek (akční zboží, položky s nadměrnou zásobou apod.)
Co od vás očekáváme
- SŠ/VŠ vzdělání ideálně ekonomického nebo logistického směru
- velmi dobrou znalost MS Excel
- analytické schopnosti a logické myšlení
- AJ na komunikativní úrovni (meetingy se zahraničními dodavateli)
- týmového ducha a komunikační dovednosti
Jaký jsme zaměstnavatel
- podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
- klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, čtyřikrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
- dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
- jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
- zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
- jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
- obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
- působíme na trhu 30 let (od roku 1991)
- máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online
V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Replenishment Specialist
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- Dolní novosadská 514/86, 77900 Olomouc - Nové Sady, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
- Práce je vhodná pro absolventy.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Kateřina Metelková