Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 655 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyPro ryze českou IT společnost hledáme nového kolegu/kolegyně na pozici ServiceDesk/ Technická podpora – L2 Support.
Náplň práce:
- Komunikace s uživateli/zákazníky a poskytování technické podpory prostřednictvím e-mailu, telefonu
- Editace, kategorizace a řešení požadavků ze strany zákazníků, případně jejich eskalace na odborníky v týmu
- Monitorování stavu aplikace, SPLUNK analýza
- Administrace TST a DEV prostředí
- Spolupráce s týmem úrovně L0 s cílem zajistit správné zadávání ticketů
- Příprava a udržování podpůrné dokumentace pro podpůrný tým úrovně L1 – ServiceDesk
- Správa nasazování změn
- Průběžné zlepšování, inicializace oprav/úprav
- Příprava pravidelného hlášení o stavu incidentů, reporting ostatních business dat pro IT potřeby
- Údržba automatizačních skriptů
- Podpora uživatelského akceptačního testování
- Správa kritických aktualizací
- Pracovní doba: pondělí – pátek 9:00 – 17:00h
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe v ICT) a přehled v IT oblasti
- Zkušenosti na obdobné pozici velkou výhodou
- Znalost některého programovacího jazyka (Java/React/CSS/HTML) výhodou
- Znalost anglického jazyka zejména pro e-mailovou komunikaci a práci s technickou dokumentací
- Pokročilá znalost práce s MS Office, MS Windows
- Velmi dobré komunikační dovednosti, prozákaznický přístup
- Schopnost si stanovit priority, schopnost hledat a řešit technické problémy
- Samostatnost, ale i schopnost týmové práce
Nabízíme:
- Práci ve stabilní společnosti v přátelském týmu kolegů
- Pomoc nejen při zapracování od zkušených kolegů samozřejmostí
- Vlastní seberealizaci v oboru, který je dlouhodobě stabilní
- HPP, plný úvazek
- Mzda 35 000 Kč – 45 000 Kč (dle Vašich zkušeností), každoroční navyšování mzdy
- Příspěvek na dovolenou až 20 000 Kč
- 25 dní dovolené
- Multisport karta
- Firemní notebook, mobil
- Vánoční bonusy, roční bonusy
- Firemní akce – grilovačky, lyžování
- Po zapracování možnost občasné práce z domova (3 dny kancelář, 2 dny home-office)
- Kanceláře: Praha 7 (dobrá dostupnost MHD)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- ServiceDesk/ Technická podpora – L2 Support
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Mzda:
- 35000 - 45000 Kč
- Místo výkonu práce:
- Praha - Holešovice, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba: