ServiceDesk/ Technická podpora – L2 Support | VímVíc.cz
premium

ServiceDesk/ Technická podpora – L2 Support

Praha
Práce na plný úvazek
35000 - 45000 Kč
Mám zájem o nabídku ServiceDesk/ Technická podpora – L2 Support

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Pro ryze českou IT společnost hledáme nového kolegu/kolegyně na pozici ServiceDesk/ Technická podpora – L2 Support.

Náplň práce:

  • Komunikace s uživateli/zákazníky a poskytování technické podpory prostřednictvím e-mailu, telefonu
  • Editace, kategorizace a řešení požadavků ze strany zákazníků, případně jejich eskalace na odborníky v týmu
  • Monitorování stavu aplikace, SPLUNK analýza
  • Administrace TST a DEV prostředí
  • Spolupráce s týmem úrovně L0 s cílem zajistit správné zadávání ticketů
  • Příprava a udržování podpůrné dokumentace pro podpůrný tým úrovně L1 – ServiceDesk
  • Správa nasazování změn
  • Průběžné zlepšování, inicializace oprav/úprav
  • Příprava pravidelného hlášení o stavu incidentů, reporting ostatních business dat pro IT potřeby
  • Údržba automatizačních skriptů
  • Podpora uživatelského akceptačního testování
  • Správa kritických aktualizací
  • Pracovní doba: pondělí – pátek 9:00 – 17:00h

Očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe v ICT) a přehled v IT oblasti
  • Zkušenosti na obdobné pozici velkou výhodou
  • Znalost některého programovacího jazyka (Java/React/CSS/HTML) výhodou
  • Znalost anglického jazyka zejména pro e-mailovou komunikaci a práci s technickou dokumentací
  • Pokročilá znalost práce s MS Office, MS Windows
  • Velmi dobré komunikační dovednosti, prozákaznický přístup
  • Schopnost si stanovit priority, schopnost hledat a řešit technické problémy
  • Samostatnost, ale i schopnost týmové práce

Nabízíme:

  • Práci ve stabilní společnosti v přátelském týmu kolegů
  • Pomoc nejen při zapracování od zkušených kolegů samozřejmostí
  • Vlastní seberealizaci v oboru, který je dlouhodobě stabilní
  • HPP, plný úvazek
  • Mzda 35 000 Kč – 45 000 Kč (dle Vašich zkušeností), každoroční navyšování mzdy
  • Příspěvek na dovolenou až 20 000 Kč
  • 25 dní dovolené
  • Multisport karta
  • Firemní notebook, mobil
  • Vánoční bonusy, roční bonusy
  • Firemní akce – grilovačky, lyžování
  • Po zapracování možnost občasné práce z domova (3 dny kancelář, 2 dny home-office)
  • Kanceláře: Praha 7 (dobrá dostupnost MHD)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
ServiceDesk/ Technická podpora – L2 Support
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Mzda:
35000 - 45000 Kč
Místo výkonu práce:
Praha - Holešovice, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
Mám zájem o nabídku ServiceDesk/ Technická podpora – L2 Support

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.