V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Na této pozici budete především oporou našich nákupčích v administrativních úkonech (např. výběrová řízení v sortimentu, zařazování nových výrobků do interního systému). Budete mít možnost komunikovat s dodavateli a kolegy napříč firmou.
Co vám nabízíme
- moderní kanceláře 5 minut od metra Nové Butovice a parkování pro zaměstnance zdarma
- prostor pro váš kariérní i osobní růst
- získání praxe v nadnárodní retailové společnosti
- zero food waste Kantýnu, ovoce v kuchyňkách, masáže a cvičení na pracovišti
- členství ve skupinách pořádajících exkurze k dodavatelům, rozvojové workshopy, výlety, letní kino, únikové hry a další
Co u nás budete dělat
- spolupracovat s příslušným Sourcing managerem/Senior Sourcing managerem
- připravovat podklady pro výběrové řízení nového sortimentu
- udržovat databázi produktů, vkládání dat do interního systému
- připravovat podklady pro smluvní dokumentaci
- komunikovat s dodavateli vč. zahraničních a udržovat jejich databáze, zadávání do systému
- připravovat podklady pro analýzy dat, dílčí obchodní projekty
- komunikovat s prodejnami a distribučními centry včetně řešení incidentů
- komunikovat interně s ostatními odděleními
- podpora při výběru nových produktů
Co od vás očekáváme
- zkušenosti v retailu (výhodou)
- znalost anglického jazyka (slovem a písmem) výhodou
- výbornou znalost MS Office, práce se systémy
- zaměření na detail a organizaci
- pečlivost
- zaměření na procesy a administrativní činnost
- proaktivitu
- řidičský průkaz (výhodou)
Jaký jsme zaměstnavatel
- podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
- klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, čtyřikrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
- dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
- jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
- zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
- jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
- obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
- působíme na trhu 30 let (od roku 1991)
- máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online
V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Sourcing Assistant
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- Radlická 520/117, 15800 Praha - Jinonice, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
- Práce je vhodná pro absolventy.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Lucie Visvardova