Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 443 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyV Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Na této pozici budete především oporou našich nákupčích v administrativních úkonech (např. výběrová řízení v sortimentu, zařazování nových výrobků do interního systému). Budete mít možnost komunikovat s dodavateli a kolegy napříč firmou.
Co vám nabízíme
- moderní kanceláře 5 minut od metra Nové Butovice a parkování pro zaměstnance zdarma
- prostor pro váš kariérní i osobní růst
- získání praxe v nadnárodní retailové společnosti
- zero food waste Kantýnu, ovoce v kuchyňkách, masáže a cvičení na pracovišti
- členství ve skupinách pořádajících exkurze k dodavatelům, rozvojové workshopy, výlety, letní kino, únikové hry a další
Co u nás budete dělat
- spolupracovat s příslušným Sourcing managerem/Senior Sourcing managerem
- připravovat podklady pro výběrové řízení nového sortimentu
- udržovat databázi produktů, vkládání dat do interního systému
- připravovat podklady pro smluvní dokumentaci
- komunikovat s dodavateli vč. zahraničních a udržovat jejich databáze, zadávání do systému
- připravovat podklady pro analýzy dat, dílčí obchodní projekty
- komunikovat s prodejnami a distribučními centry včetně řešení incidentů
- komunikovat interně s ostatními odděleními
- podpora při výběru nových produktů
Co od vás očekáváme
- zkušenosti v retailu (výhodou)
- znalost anglického jazyka (slovem a písmem) výhodou
- výbornou znalost MS Office, práce se systémy
- zaměření na detail a organizaci
- pečlivost
- zaměření na procesy a administrativní činnost
- proaktivitu
- řidičský průkaz (výhodou)
Jaký jsme zaměstnavatel
- podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
- klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, čtyřikrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
- dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
- jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
- zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
- jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
- obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
- působíme na trhu 30 let (od roku 1991)
- máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online
V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Sourcing Assistant
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- Radlická 520/117, 15800 Praha - Jinonice, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
- Práce je vhodná pro absolventy.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Lucie Visvardova