APOGEO Group je česká poradenská skupina poskytující komplexní služby v oblasti v oblasti auditu, daní, transakčního poradenství, oceňování a zpracování účetní a mzdové agendy. Našimi klienty jsou firmy působící v oblasti developmentu, výroby, zdravotnictví, vzdělávání a jiné. Na trhu jsme od roku 2001 a zaměstnáváme více než 80 odborníků, jsme členem mezinárodní poradenské sítě PKF. Přednášíme na předních vysokých školách a aktivně sponzorujeme charitativní projekty a ze sportu rugby, golfové turnaje a závodní lyžování.
Do oddělení transakcí hledáme kolegu nebo kolegyni se zkušenostmi z podnikových financí. Na starosti bude mít vybranou klientelu, které bude asistovat při změnách vlastnické struktury a zároveň bude týmovou podporou v oblastech příprav, realizace a následné integrace. Znalost české legislativy je výhodou, nikoliv podmínkou.
Nabízíme:
- práci na plný úvazek, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova,
- možnost seberealizace, odborného a profesního růstu,
- přátelskou atmosféru, mladý kolektiv,
- kanceláře v moderní části Karlína kousek od metra Florenc nebo Křižíkova,
- sportovní programy (Multisport, kruhové tréninky, fyzioterapie…),
- firemní programy (podpora pro certifikace, zkoušky, studium, kurzy, prezentační dovednosti…),
- teambuildingové aktivity,
- zajímavé pracovní zahraniční stáže,
- nástup ihned nebo dohodou.
Náplň práce:
- project management (podnikové přeměny, řízené likvidace, ad-hoc transakční poradenství při převodech soukromého i podnikového majetku),
- podniková i soukromá agenda, řešení nástupnictví, ochrana majetku,
- participace na zakázkách v designu firemních struktur, daňového poradenství, auditu, oceňování, due diligence,
- příprava nabídek a samostatná komunikace s klienty a rozvoj klientských vztahů.