V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Na této pozici budete plánovat, koordinovat a kontrolovat činnosti spojené se svěřeným úsekem.
Co vám nabízíme
- možnost zkráceného úvazku
- stravné navíc ke mzdě ve výši 2 140 Kč
- 15% slevu na nákup 5x ročně a produkty zdarma
- příspěvek na dopravu až 650 Kč měsíčně
- 4 týdny dovolené a až 5 dnů rekondičního volna navíc (dle délky pracovního poměru)
- zvýhodněný tarif volání O2, MultiSport kartu a další slevy
Co u nás budete dělat
- koordinovat práce ve svěřeném úseku
- provádět objednávky zboží
- udržovat optimální zásoby a provádět inventury dle pravidel
- zodpovídat za manipulaci se zbožím, doplňovat zboží do regálů
- podílet se na zaškolení nových zaměstnanců
- komunikovat interně napříč týmy i směrem k zákazníkům
Co od vás očekáváme
- ukončené SŠ/SOU vzdělání
- 2 roky na pozici v maloobchodu (podmínkou)
- zkušenost s vedením úseku výhodou
- aktivní přístup, analytické myšlení, odolnost vůči stresu
- příjemné vystupování, orientaci na zákazníka
- ochotu pracovat ve směnném provozu a trestní bezúhonnost
Jaký jsme zaměstnavatel
- podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
- klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, pětkrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
- dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
- jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
- zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
- jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
- obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
- působíme na trhu přes 30 let (od roku 1991)
- máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online
V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Vedoucí úseku
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- náměstí Osvoboditelů 1372, 15300 Praha - Radotín, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Odborné vyučení bez maturity
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Kristýna Žaloudková