Tato nabídka již není aktivní
Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 450 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyV Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Na této pozici budete plánovat, koordinovat a kontrolovat činnosti spojené se svěřeným úsekem.
Co vám nabízíme
- možnost zkráceného úvazku
- stravné navíc ke mzdě ve výši 2 140 Kč
- 15% slevu na nákup 5x ročně a produkty zdarma
- příspěvek na dopravu až 650 Kč měsíčně
- 4 týdny dovolené a až 5 dnů rekondičního volna navíc (dle délky pracovního poměru)
- zvýhodněný tarif volání O2, MultiSport kartu a další slevy
Co u nás budete dělat
- koordinovat práce ve svěřeném úseku
- provádět objednávky zboží
- udržovat optimální zásoby a provádět inventury dle pravidel
- zodpovídat za manipulaci se zbožím, doplňovat zboží do regálů
- podílet se na zaškolení nových zaměstnanců
- komunikovat interně napříč týmy i směrem k zákazníkům
Co od vás očekáváme
- ukončené SŠ/SOU vzdělání
- 2 roky na pozici v maloobchodu (podmínkou)
- zkušenost s vedením úseku výhodou
- aktivní přístup, analytické myšlení, odolnost vůči stresu
- příjemné vystupování, orientaci na zákazníka
- ochotu pracovat ve směnném provozu a trestní bezúhonnost
Jaký jsme zaměstnavatel
- podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
- klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, pětkrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
- dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
- jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
- zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
- jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
- obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
- působíme na trhu přes 30 let (od roku 1991)
- máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online
V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Vedoucí úseku
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- Bratislavská 1517/2, 10200 Praha - Hostivař, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Kristýna Žaloudková