Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 518 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyV Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Hledáme šikovného kolegu, který se bude podílet na řízení prodejny, vedení a motivování týmu zaměstnanců. Jedná se o pestrou a dynamickou práci, ve které je každý den jiný. Přidejte se k nám a zaměřujte se na dodržování procesů s využitím moderních technologií, komunikaci s kolegy a poskytování skvělého servisu zákazníkům.
Co vám nabízíme
- bonus ve výši 10% z roční mzdy na základě splnění cílů
- 15% slevu na nákup 5x ročně
- mobilní telefon i pro soukromé účely
- Multisport kartu za 265Kč/měsíc
- podrobný systém zaškolení
- dovolenou navíc dle délky pracovního poměru
- usnadnění práce díky používání digitálních technologií
- inovativní a moderní prostředí prodejen
Co u nás budete dělat
- podílet se na řízení prodejny, plnit klíčové ukazatele
- zastupovat manažera prodejny v době jeho nepřítomnosti
- vést, motivovat a rozvíjet tým zaměstnanců
- dodržovat firemní standardy a procesy
- zajišťovat zákazníkům vysokou kvalitu služeb
Co od vás očekáváme
- SŠ vzdělání
- 2 roky praxe na odpovídající pozici (maloobchod, logistika, provoz)
- schopnost vést a rozvíjet tým
- dobré komunikační dovednosti
- orientaci na výsledek
- zodpovědnost
- znalost práce na PC
Jaký jsme zaměstnavatel
- podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
- klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, pětkrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
- dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
- jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
- zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
- jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
- obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
- působíme na trhu od roku 1991
- máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online
V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Zástupce manažera prodejny - roční bonus
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- Pardubice, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Hana Molnárová