4 způsoby, jak se úspěšně spojit se svými zákazníky | VímVíc.cz

4 způsoby, jak se úspěšně spojit se svými zákazníky

24. 11. 2017

Sledování zákazníků by mělo být pro každou společnost nejvyšší prioritou. Koneckonců, vaši zákazníci řídí vaše podnikání. Je tedy smysluplné věnovat pozornost tomu, jak interagují s vaší značkou.

4 způsoby, jak se úspěšně spojit se svými zákazníky

Udržení pozitivního vztahu se zákazníky

Můžete vaše zákazníky a jejich chování na internetu sledovat, ale přímý kontakt nic nenahradí. Nejzásadnější je skutečně stavět pozitivní a stabilní vztahy se zákazníky. A dělat to tak, že je budete potkávat přímo tam, kde se vykytují. Ať už je to na Facebooku nebo v místní kavárně. Vše je totiž o vztahu mezi firmou a zákazníkem, který je založený na důvěře a spolehlivosti.

Používáte při své práci tabulky Google? Ulehčíte si díky nim práci.

Zákazníci vám toho řeknou mnoho díky jejich chování a nakupování na vaší stránce.

Přečtěte si 4 tipy na to, jak se správně a dlouhodobě propojit se zákazníkem tak, aby to byla oboustranně výhodná spolupráce.

#1 Snažte se být orientováni na osobu, ne na transakci

Podle těch nejlepších obchodníků je zásadní, vytvořit si s vašimi klienty osobní vztah. Jen tak můžete dlouhodobě udržovat obchod ve skvělém vztahu, který navíc bude příjemný oběma z vás. S tím samozřejmě také souvisí to, že místo toho, abyste byli agresivní a snažili se svůj produkt prodat, buďte raději něco jako milý konzultant a konverzační společník, který o daném produktu pouze vypráví. Ve stejnou chvíli ale dejte pozor na to, aby klienti jasně vašemu produktu porozuměli.

Nikdo nemá rád obchodníky. Nemluvte hned o svém produktu, ale zeptejte se na byznys klienta.

#2 Zaměřte se na kontakt tváří v tvář

Je celkem běžné, že dojde k nedorozumění, když jste s klientem v kontaktu hlavně přes technologie bez toho, abyste se navzájem se zákazníkem viděli tváří v tvář. Pokud se totiž uvidíte, můžete spolu lépe komunikovat. Ideální je tedy skutečně se setkat mimo veškeré technologie a snažit se vašeho potenciálního klienta poznat do hloubky. Nezapomínejte ovšem také na to, že někteří lidé mají rádi komunikaci z určité "vzdálenosti". Zeptejte se proto každého klienta zvlášť, co je mu příjemnější.

#3 Mějte klientův úspěch na prvním místě

Pokud bude šťastný váš klient, udělá vám dobrou reklamu, a váš byznys se bude díky tomu zlepšovat. Přestože si můžete připadat velmi zaneprázdění (a může to být navíc i pravda), snažte se stále přizpůsobovat vašim klientům. Pokud vám dají potřebný prostor na schůzku, snažte se vejít právě do těchto nabídnutých dnů a hodin. Neodkládejte vaše setkání, ale skutečně domluvené schůzky dodržujte.

#4 Ukažte svou vděčnost

Stejně tak, jako podporujete svou rodinu a přátele, ukažte i svým klientům, že vám záleží na jejich úspěchu. Jsou to přeci lidé, díky kterým máte peníze a proto by měla být radost pro ně pracovat. Snažte se s nimi vytvářet osobní příjemný vztah, který nakonec bude vyhovovat vám oběma. A nezapomínejte posílat pozvánky na akce, slevové kartičky nebo přání k Vánocům. :)

článek je uzamčen
Zadejte svůj e-mail pro otevření článku.
nebo

Témata:

Úspěch v kariéře