Rok 2020 zdánlivě obrátil náš svět vzhůru nohama. Koronavirus nutí velké množství lidí izolovat se od ostatních, zavírá restaurace i obchody a celkově komplikuje vše od zařizování běžných věcí po pracovní povinnosti. Kdyby se podobná pandemie objevila třeba na začátku 90. let, vypadala by však úplně jinak. Technologický pokrok, zejména v oblasti rozšíření internetu do domácností, nám dnes totiž přece jenom umožňuje i z domova odvést velké množství práce či propojit děti se školou na dálku. A tam, kde je i internet krátký, pomáhají šikovní kurýři ze společnosti DoDo, kteří seženou a přivezou cokoliv a kamkoliv.
Co zvládají kurýři DoDo?
Činnost chytré kurýrní služby DoDo se dělí na 2 hlavní části – rozvoz pro firmy a pro běžné klienty. Nejdříve se podívejme zblízka na to, co dělá DoDo pro firmy.
Rychlý rozvoj e-shopů jde ruku v ruce s vyššími nároky zákazníků na rychlé dodání. DoDo proto firmám nabízí svou flotilu kurýrů a kompletní péči o tzv. poslední míli, která představuje jednu z nejnáročnějších a za běžných podmínek také nejdražších logistických výzev. Díky vlastní logistické platformě a data-driven přístupu dokáže DoDo doručovat zboží zákazníkům efektivně ve stejný den, kdy ho objednali. Právě extrémně rychlé dodání zboží představuje velmi důležitý konkurenční faktor, podle kterého si zákazníci často e-shopy vybírají. Proč nakupovat v online obchodě, který vás nutí vystát frontu na výdejně nebo čekat na zboží několik dní? DoDo nabízí řešení nejen pro e-shopy, ale také pro rozvoz čerstvých potravin a expresní doručení jídla z řetězců rychlého občerstvení.
DoDo ale dokáže vytrhnout trn z paty opravdu každému, nejenom firmám. Masový přesun z kanceláří do home office se například rozhodně neobešel bez velkého množství zapomenutého vybavení či dokumentů na pracovišti. Kurýři DoDo umí každému, kdo během hektického stěhování zapomněl něco v kanceláři, přivézt zapomenuté věci až ke dveřím jejich domácí kanceláře. Stejně tak se kurýři postarají o donášku nákupu, vyzvednutí zboží z výdejny e-shopu, dovoz čerstvých květin z online květinářství nebo třeba rychlé doručení léků. Cokoliv vám ušetří čas a cestu, to zvládne DoDo zařídit za vás. Stačí se ozvat přes Messenger a kurýra si objednat. Stejně tak máte možnost službu objednat přes chat na webu nebo SMS na číslo 222 111 800. DoDo je k dispozici po celé Praze.
Bezpečnost především
A co když nastane ta nejhorší možná varianta a virus vás na 2 týdny uvalí do karantény ve vašem domově? Ani tehdy vás DoDo nenechá na holičkách. Stačí, když svoji karanténu při kontaktování kurýra DoDo oznámíte a celý proces proběhne podle těch nejpřísnějších hygienických pravidel. Na ta ostatně DoDo myslí během každé donášky.
Raketový růst nezastavuje
V dnešní době DoDo zaměstnává více než 1000 šikovných kurýrů (a stále nabírá nové), kteří dokáží doručit prakticky cokoliv tou nejrychlejší a nejefektivnější cestou. Pomáhá jim v tom propracovaná logistická platforma. Na moderní technologie sází DoDo také v momentě, kdy přijde na nábor nových kurýrů. V době koronavirových opatření se celá řada procesů přesouvá do online prostředí a o práci kurýrů je velký zájem. Jsou to právě oni, kteří zásobují město a lidi, kteří to potřebují. V případě DoDo tak například podepsání smlouvy během náboru nového zaměstnance probíhá kompletně online. Bezpečnost všech je maximálně zachována pro dobro zaměstnanců i zákazníků.
DoDo se během velmi krátké doby proměnilo z malého startupu do komplexní kurýrní služby, která v dnešní době představuje nejen osobního asistenta pro ty, kteří rádi šetří čas, ale také spolehlivého logistického partnera pro společnosti jako Tesco, Košík.cz či KFC. Pokud chcete nahlédnout do zákulisí a zároveň máte rádi soutěže, doporučujeme sledovat DoDo na Facebooku. Jako fanoušek budete mít možnost vyhrát zajímavé ceny a neunikne vám žádná novinka.