Pohybujete se ve zdravotnickém prostředí, jste čerstvým absolventem nebo hledáte místo, kde dostanete šanci se rozvíjet? Úspěšná společnost TeamPrevent-Santé poskytující zdravotnické služby právě hledá posily do svého týmu.
Kvalitní zdravotnická péče od roku 1994
Společnost TeamPrevent-Santé vstoupila do povědomí jako první soukromá zdravotnická síť. Její pracovníci poskytují kvalitní zdravotní péči již od roku 1994, a to v rámci komplexního servisu zaměstnavatelům i individuálním klientům. Teamprevent-Santé působí na dvou vlastních pracovištích přímo v Praze, disponuje ale také sítí smluvních poboček po celém Česku.
V jejich zařízeních zapoměňte na přeplněné čekárny a chmurnou náladu. Vyškolený personál nabízí 15 různých odborností pod jednou střechou, ryze individuální přístup, ale hlavně je uzpůsoben také pro zahraniční klientelu, čemuž odpovídají možnosti komunikace v několika světových jazycích.
Nepřetržitá pomoc na telefonu
Ruku na srdce, každý z nás hledá v nesnázích pomoc. Celá situace platí dvojnásob, pokud se jedná o lidské zdraví. A právě proto připravil TeamPrevent-Santé nepřetržitou telefonní linku, která je k dispozici pro konzultaci zdravotního stavu klientů. Ptáte se, kdo sedí na druhé straně sluchátka? Jde přímo o zdravotnický personál, proškolený a připravený reagovat na akutní situaci či třeba jen poradit ve chvíli nejistoty.
Kromě nepřetržité linky orientující se na pomoc klientům má společnost také operátory, kteří se starají o hladký průběh celého léčebného procesu, domlouvání schůzek s lékaři či vyřizování vstupních vyšetření. Důvodem je především úspora času klientů, jež je právě v dnešní uspěchané době tak žádaná.
TeamPrevent-Santé hledá posily
Zaujalo vás profesionální prostředí moderního zdravotnického zařízení? Pak byste měli ještě o něco více zbystřit. Společnost TeamPrevent-Santé totiž hledá posily do svého týmu zaměstnanců! O hledaných pozicích i průběhu přijímacího řízení informuje personální ředitelka společnosti, Petra Svobodová.
Operátor linky – pravá ruka lékařům i klientům
V tomto případě zapomeňte na klasické callcentrum. Denním chlebem zaměstnanců na této pozici je především komunikace s klienty i kolegy z řad lékařů a zdravotních sester. Jako spojka mezi oběma stranami bude vaším úkolem získávání základních informací o pacientech a domluva vhodných termínů schůzek.
Že nemáte zdravotnické vzdělání? Nezoufejte! V tomto případě jej totiž nepotřebujete. Bez čeho se naopak neobejdete, je angličtina. Pozice je navíc skvělým odrazovým můstkem pro čerstvé absolventy a všechny, kdo se chtějí dále zdokonalovat v oblasti komunikace, cizích jazyků i počítačových dovedností. Kariérní růst je tedy samozřejmostí!
Sestřička na lince – buďte klientům oporou
Jste zdravotní sestrou, ale poohlížíte se po klidnějším prostředí, než jakým je každodenní shon v nemocnicích? Pak je pro vás tato pozice kombinující zdravotnickou péči a administrativu ideální volbou. V rámci nepřetržité linky budete připraveni okamžitě jednat s klienty a řešit jejich zdravotní stav.
Protože je zahraniční klientela společnosti zastoupena ve velké míře, ani na této pozici se bez angličtiny neobejdete. O to větší je však možnost dalšího seberozvoje ve zmíněné oblasti komunikace i cizích jazyků.
Pohovor je přežitkem, těšit se můžete na přijemný rozhovor
Je zřejmé, že způsob vedení pohovoru se liší v závislosti na pozici. Několik hlavních aspektů však zůstává stejných. U nás je nejdůležitější osobnost uchazeče. Nezáleží na tom, jestli se hlásí na pozici sestřičky, lékaře či administrativního pracovníka. Jsme společností poskytující služby. Díky tomu jsme orientovaní proklientsky na všech pozicích. Slušnost, příjemné vystupování, dobré komunikační schopnosti a snaha o domluvu jsou u nás vítanými a klíčovými rysy, říká Petra Svobodová.
Formální prostředí či zbytečné protahování příjimacího procesu zde nečekejte. „Pokaždé se snažíme vést pohovor s uchazečem v přátelské rovině a najít společnou řeč. Nejprve si s uchazečem pohovoříme po telefonu, v případě oboustranného zájmu pak dojde na příjemné posezení u nás v kanceláři za přítomnosti personalisty a vedoucího příslušného oddělení.“ I uchazeč tak má možnost se osobně setkat se svým budoucím nadřízeným, což je vítaným aspektem pro něj, ale i pro samotnou firmu.
Klíč k úspěchu? Vzájemná chemie!
Velkým strašákem v rámci pohovorů jsou pro většinu lidí záludnosti a nástrahy, které na ně na schůzce s personalistou čekají. V TeamPrevent-Santé tuto skutečnost dobře ví a u uchazeče hledají jen ty informace a dovednosti, jež jsou pro danou pozici nezbytné. Někdy při pohovorech testujeme i dovednosti uchazečů, ale většinou jen zřídka a pouze v nezbytných případech. Někdy jde o znalost Excelu, jindy vedeme pohovor v angličtině.“
Na závěr však Petra Svobodová dodává: „Vzájemná chemie je u nás klíčovým hlediskem. I proto z pozice vedoucího koukáme hlavně na to, jak by nám uchazeč zapadl do týmu. Zároveň s nimi chodíme i do prostředí jejich budoucího týmu, aby obě strany viděly, jak by případná spolupráce probíhala,“ dodává.