Tesco chce vytvořit novou značku produktů | VímVíc.cz

Tesco chce vytvořit novou značku produktů

23. 04. 2018

Nakupujete v Tescu? Tak vás možná potěší, že Tesco plánuje spuštění nové samostatné diskontní značky, která by se cenově přibližovala například cenám v Lidlu nebo v zahraničním Aldi. Přečtěte si více o novém projektu.

Tesco leták

Nový projekt Tesca

Britské Tesco se snaží do budoucna vyrovnat velkým konkurentům jako je například Lidl nebo Aldi. Uskutečnit to má skrze plánovou novou diskontní značku, která se bude podobat právě levnějším diskontním značkám již zmíněných řetězců. Hlavní snahou je zejména vyrovnat se levným neměckým značkám. Například neměcký Aldi byl v roce 2017 pátým největším obchodníkem ve Velké Británii.

Tesco by rádo vyvinulo novou značku levnějších výrobků.

Hlavním motivem Tesco je zabránit celkovému přesunu zákazníků od domácích značek jako je Tesco, k zahraničním prodejcům, kteří začínají být velkým hráčem na trhu. Pravdou ovšem je, že nabídka nové značky by byla o něco omezenější, co se týče množství různých výrobků. Oproti tradičním 25 000 by to byly, podle britského The Guardian, jen 3 000. Zákazníci by tedy měli trochu omezenou nabídku levnějších výrobků, jež znají z Tesco letáků, než je zvykem například právě u Lidlu.

Tesco další informace o nové značce drží zatím v tajnosti.

Podíl na trhu Tesco

Jak už bylo řečeno výše, Aldi se v roce 2017 přesunulo dokonce na 5. místo žebříčku nejvlivnějších řetězců ve Velké Británii. Podle nových informací Aldi svůj podíl nadále zvyšuje (v tuto chvíli je to 6,9 % podílu a Lidl zvýšil svůj podíl na 5 %. Britské řetězce jako je Tesco, Sainsbury, Morrisons nebo Asda ovšem podíl na trhu postupně ztrácejí. A právě proto se Tesco snaží vyvinout novou, cenově přívětivou značku, která ztracené zákazníky zase přiláká zpět.

Podobné snahy Tesco už v minulosti

Pokus zavést novou značku není u Tesco jeho první. Hlavním problémem bylo to, že se manažeři Tesco báli toho, že nová značka vlastně původní hlavní značku spíše nepodpoří. Je navíc třeba se modernímu nákupu přizpůsobovat. Většina lidí totiž dělá hlavní nákup týdne právě ve velkých obchodech a supermarketech, navíc mnoho lidí se také postupně učí nakupovat přes internet. V takovou chvíli hraje hlavní roli, typ, kvalita, ale právě také cena nabízených produktů.

Lidé se snaží nakupovat podle kvality, ale samozřejmě také podle ceny výrobků.

Tesco leták

Pokud chcete dlouhodobě kontrolovat akční nabídku obchodu Tesco, stačí sledovat Tesco leták a hlídat případné zajímavé nabídky. Ke sledování výhodných cen vám může pomoci také aplikace kupi.cz vyvinutá společností seznam.cz. Díky aplikaci Kupi můžete hlídat zajímavé ceny u několika řetězců najednou a k tomu také sledovat nejlevnější zboží v dané kategorii. Můžete tak jít nakupovat svoje oblíbené zboží vždy do obchodu, kde ho v danou chvíli mají zrovna nejlevnější.

Také hlídáte akční nabídky pomocí letáků?

Tesco online

Tesco nabízí svým zákazníkům také online prodejnu. Stačí si ji najít na Tesco online, zaregistrovat se jako nový zákazník, přihlásit se a potom už jen vybírat z množství zboží. Online prodejna není nijak ochuzená a najdete tam potraviny, nápoje, ale také třeba drogerii nebo zboží z kategorií chovatelské potřeby, péče o domácnost nebo domov a zábava. Výhodou nakupování pomocí Tesco online je samozřejmě fakt, že vám dané produkty budou doručené přímo ke dveřím.

Díky službě Tesco online můžete mít celý nákup za chvíli u vašich domovních dveří.

Tesco jako zaměstnavatel

Pokud vás Tesco a jeho inovativní snahy zaujaly natolik, že byste se u této firmy rádi ucházeli o pracovní místo, uplatnění můžete najít v několika různých odvětvích. V České republice pracuje více než 13 500 lidí a to například v oblasti obchodu, nákupu, administrativy nebo také expanze. Tesco navíc nabízí velký prostor pro kariérní růst a navíc se snaží podporovat své zaměstnance pomocí různých vzdělávacích nebo rozvojových programů. Díky tomu se zaměstnanci mohou stále zlepšovat a získávat nové zkušenosti.

Podívejte se také na to, jaké jsou platové třídy v Česku.

Kromě stálých pracovních míst nabízí Tesco také příležitostné pracovní nabídky pro brigádníky. Kromě brigádních míst se můžete ucházet i o místa například na centrále - v distribuci, logistice nebo třeba v marketingu a IT.

Hodnocení zaměstnavatele Tesco

Tesco má na hodnocení firem v tuto chvíli výsledné hodnocení 3,6 hvězdiček z 5, což je při 367 hodnoceních velmi zajímavý výsledek. Ohodnoťte vašeho zaměstnavatele i vy, přidejte recenzi a pomozte tak ostatním najít tu nejlepší práci. Navíc dáte i zpětnou vazbu firmám, které potom mohou na negativním feedbacku pracovat a stále se zlepšovat.

Podívejte se na aktuální nabídku Tesco.

článek je uzamčen
Zadejte svůj e-mail pro otevření článku.
nebo

Témata:

Uvnitř firem a kanceláří Ze života firem a kanceláří