Vodafone
O společnosti Vodafone
Vodafone je telekomunikačním lídrem v Evropě a Africe. Naším cílem je „spojovat pro lepší budoucnost“ a naše odborné znalosti a rozsah působení nám dávají jedinečnou příležitost dosáhnout pozitivní změny pro společnost. Naše sítě udržují rodiny, přátele, firmy i vlády ve spojení a hrajeme zásadní roli při udržování chodu ekonomik a kritických odvětví, jako je vzdělávání a zdravotní péče. Vodafone je největším operátorem mobilních a pevných sítí v Evropě, je největším světovým poskytovatelem připojení k internetu věcí (IoT) a naše technologická platforma M-Pesa v Africe umožňuje více než 45 milionům lidí těžit z přístupu k mobilním platbám a finančním službám. Mobilní a pevné sítě provozujeme v 21 zemích a ve 48 dalších spolupracujeme v oblasti mobilních sítí s partnery. K 31. prosinci 2020 jsme měli více než 300 milionů mobilních zákazníků, více než 27 milionů zákazníků s pevným připojením a více než 22 milionů televizních zákazníků.
Hodnocení Vodafone
Přidat hodnoceníPracuji ve společnosti Vodafone na plný úvazek 1-2 roky.
Mezinárodní prostředí, kariérní růst, kultura, prostředí
Pracoval(a) jsem ve společnosti Vodafone na plný úvazek 1-2 roky, do roku 2019.
Firemní tarif, příspěvek na mobil, kolektiv, neformálnost, školení
Zkušenosti vyplývají z PARTNERSKÉ prodejny Vodafone. Základní plat je navzdory tomu co všechno musí člověk umět a dělat (administrativa, reklamace, práce s citlivými daty a penězi, inventury - prostě veškerý chod prodejny) VÝSMĚCH! Prodavačka v Lidlu má víc. Kdo chce normální výplatu, musí plnit cíle a prodávat tarify jako o život. Ve firmě je obecně obrovský tlak na prodeje a plnění, ale pokud nechcete další měsíc jíst suché rohlíky, musíte prostě cpát všechno a všem. (Jenže na prodejně řešíte mnoho reklamací a problémů, zkuste rozzlobenému zákazníkovi, kterému nefungují data skrz chybu v síti nabídnout další služby :)) Cíle se pouze zvyšují a marketingové oddělení staví služby tak, aby byly výhodné pouze pro firmu, nikoli pro zákazníka (ale to je u všech operátorů). Obrovský tlak je rovněž na spokojenost zákazníků, je to velice nespravedlivý a špatně podaný systém založený na průzkumné SMS, kde mají zákazníci oznámkovat Vodafone a přitom hodnotí pouze vás, takže pokud zákazníkovi zamítne servis záruční reklamaci telefonu, dostanete špatnou známku vy, jelikož jste ho odbavili a špatné známky se negativně projeví na vaší výplatě. Technický stav firmy je tristní, až komický. Systém ve kterém pracujete má často výpadky a je zoufale pomalý, i primitivní úkon trvá věčnost a samozřejmě se vám tvoří fronty při práci. Systém je jeden z největších nedostatků, je příšerný a platba kartou se musí zadávat ručně zadáním autentifikačního kódu! Počítače jsou zastaralé. Vaše pracovní místo je absolutně neergonomické (z delšího sezení bolí záda vlivem úděsné židle a špatného stolu). Nadřízení si vás váží pouze když máte enormní výsledky, na kvalitně odvedenou práci (snahu skutečně poradit) a věrnost se nehledí, proto je průměrná doba zaměstnance ve Vodafone tak tři měsíce, vydrží to málokdo. Ač to na první pohled nevypadá, práce je velice jednolitá a stereotypní. Spojení s UPC je spíš na škodu. Mezi linkou a prodejnami vládne nevraživost, za celou mou kariéru mi na prodejnu chodili lidé z linky s nepravdivými informacemi a s příslibem, že na prodejně vám to určitě vyřeší. Komedie. (Do negativ nebudu počítat směny - víkendy, v práci od rána do večera a ani nebudu počítat práci s lidmi - kteří jsou na vás často hnusní.)
To, že ve firmě málokdo vydrží dlouhodobě mluví samo za sebe. Měli byste svým zaměstnancům (a partnerům) zajistit větší jistoty, než má prodavačka v Lidlu.
Pracuji ve společnosti Vodafone na plný úvazek.
Skvělý kolektiv. Pracuji pro firmu již sedm let na prodejně. Musím říct, že ačkoliv budu končit, protože odjíždím do zahraničí, tak se po návratu vrátím. Osobní přístup nadřízených, vždy jisté peníze za odvedenou práci. Péče o zákazníky, kterou někteří nemají rádi ale já jsem hrdá, že mezi operátory v ČR je tento, kterému to není jedno. Pokud se děje technický problém, tak vždy je možnost kam to poslat dále a následně systém na zpětné kontaktování zákazníka s vyřešením. Cíle na prodeje jsou a vždy v takové firmě budou, ale dodržováním nabídky zákazníkům bez nuceného tlaku se cíl dá splnit a jsem toho důkazem. V rámci práce je dostatek motivace jak si nad rámec vydělat peníze - různé soutěže a výzvy. Pracuji pro partnera VF. V Praze a okolí to jde prostě dobře a díky za všechny dosavadní zkušenosti :)
Ani nevím. Mám dítě a vždy mi bylo vyhověno, nemám nic co bych firmě vytkla.
Pracuji ve společnosti Vodafone na plný úvazek méně než 1 rok.
Super kolektiv, peníze ujdou a perfektní zaškolení
Nic
Informace poskytnuté v hodnocení zaměstnavatelů jsou poskytnuté anonymně.
Portál VimVic.cz za tato hodnocení nezodpovídá.
V České republice poskytuje Vodafone služby více než 4,5 milionu zákazníků – zhruba 3,9 milionu připadá na mobilní služby, dalších přibližně 700 tisíc na fixní služby, kde Vodafone posílil svou pozici po integraci společnosti UPC Česká republika. Podporujeme diverzitu a inkluzi prostřednictvím našich politik v oblasti mateřské a rodičovské dovolené, celosvětově s pomocí internetového připojení posilujeme postavení žen a obecně zlepšujeme přístup ke vzdělání a digitálním dovednostem. Respektujeme všechny jednotlivce bez ohledu na rasu, etnickou příslušnost, zdravotní postižení, věk, sexuální orientaci, genderovou identitu, kulturu nebo náboženství.
Vodafone rovněž dělá významné kroky ke snížení dopadu svého podnikání na planetu. Jde například o nákup 100 % elektřiny z obnovitelných zdrojů po celém světě i o opětovné použití, další prodej nebo recyklaci 100 % našeho nadbytečného síťového vybavení nejpozději od roku 2025. Firma také postupně snižuje emise skleníkových plynů z provozu i z dodavatelského řetězce. Díky těmto krokům chce Vodafone dosáhnout nejpozději v roce 2040 uhlíkové neutrality. Více informací na www.vodafone.cz.
náměstí Junkových 2808/32, 155 00 Praha 13 - Stodůlky
nad 2000 zaměstnanců
25788001
13. 8. 1999
a.s.