Recenze, zkušenosti a hodnocení zaměstnavatele Dopravní podnik hlavního města Prahy
známému
Informace poskytnuté v hodnocení zaměstnavatelů jsou poskytnuté anonymně.
Portál VimVic.cz za tato hodnocení nezodpovídá.
Dopravní podnik hlavního města Prahy
Pracuji ve společnosti Dopravní podnik hlavního města Prahy na plný úvazek.
Traťový dělník - Spravce TT
Snad jen výplata na účtě max do 12
Totální rodinná firma! Dal jsem výpověď po 6 letech! Řádně dva měsíce okamžitě jsem byl šikanován podřadnými pracemi! A nakonec jsem byl komfrontován vedoucím odboru který nesmyslně hledal záminky… Totální rodinná firma! Dal jsem výpověď po 6 letech! Řádně dva měsíce okamžitě jsem byl šikanován podřadnými pracemi! A nakonec jsem byl komfrontován vedoucím odboru který nesmyslně hledal záminky abych odešel dřív! To neřeším jmenovaneho vedoucího odboru který tam má bratra a měl důtky a byl přeložen pod ochranou jinam kde nemuže dělat chyby! více
Nechat zaměstnance dýchat když odvedou práci a ne jim naložit další a další dokud se nezlomí. Někteří lemply vyhodit a ne přeložili k svému kamaradovy případně příbuznému! Což je běžná praxe DPP! Nechat zaměstnance dýchat když odvedou práci a ne jim naložit další a další dokud se nezlomí. Někteří lemply vyhodit a ne přeložili k svému kamaradovy případně příbuznému! Což je běžná praxe DPP! více
Dopravní podnik hlavního města Prahy
Pracuji ve společnosti Dopravní podnik hlavního města Prahy na plný úvazek.
30 let od konce komunismu zde nepoznáte
Jistota mzdy.
Nekoncepčnost, plýtvání prostředky, obrovský počet nepotřebných zaměstnanců, neochota naslouchat lidem z provozu.....
Nutná reorganizace,jasná koncepce, kvalitně ohodnotit zaměstnance.
Dopravní podnik hlavního města Prahy
Pracuji ve společnosti Dopravní podnik hlavního města Prahy na plný úvazek 1-2 roky.
Vyžadují mnoho muziky za málo peněz
Jistota výplaty, která je vždy včas, nějaké drobné benefity jako flexi pass, penzijní spoření, sick day, člověk si udělá svoje a jde domů s čistou hlavou, příplatky ve státní svátky, víkendy, noční..… Jistota výplaty, která je vždy včas, nějaké drobné benefity jako flexi pass, penzijní spoření, sick day, člověk si udělá svoje a jde domů s čistou hlavou, příplatky ve státní svátky, víkendy, noční... Se soukromými zlodějskými dopravci v tomto ohledu neporovnatelné. více
Mnoho hodin přesčas, které jsou de facto povinné, když to nepodepíšete, budete pro všechny ostatní něco jako černá ovce kolektivu. 220 hodin měsíčně běžná věc, pořád jen slyšíme, že nemají lidi.… Mnoho hodin přesčas, které jsou de facto povinné, když to nepodepíšete, budete pro všechny ostatní něco jako černá ovce kolektivu. 220 hodin měsíčně běžná věc, pořád jen slyšíme, že nemají lidi. Kvůli každé blbosti je potřeba se ozvat, nechápu např., proč mi dávají 4x do týdne "kolejovou" linku č. 135, o kterou ze starších kolegů nikdo moc nestojí. Za rok zvednou výplatu maximálně tak o údajnou inflaci, takže 1 - 2%, což jsou tak v průměru čtyři stovky. Poměrně velký nápor na nové řidiče, po nástupu jezdí šejdry a denně 2 nové linky. Nejsem už nejmladší, přiznám se, byl to pro mne už problém si to všechno zapamatovat, pletlo se mi to, spousta linek je podobných. Pořádný volný víkend jen jednou do měsíce, ten druhý "volný" víkend končíte ve tři čtvrtě na dvě ráno v sobotu a musíte jít spát už v neděli po Večerníčku, abyste v půl třetí ráno vstali. Rodina z mé pracovní doby opravdu není nadšená. Dále se poměrně hodně "kazí" autobusy, dost často se stává, že přijdu do práce, už z dálky vidím pod autobusem louži čehosi, tak ho tam nechám stát a jdu si vyřídit jiný. Případně mi bus vyteče někde po cestě, problémy s dveřmi, které se nechtějí zavírat, na palubce barevná hudba kontrolek diagnostiky, klekající Mypol, kdy se lidé na zastávkách ptají co jsem vlastně za linku. Prostě by se o ten vozový park mělo víc dbát nebo zatlačit na výrobce autobusů, ať neprodukují takovou "kvalitu". A to píšu jen tak co mne narychlo napadlo. více
Více se zajímat o to, proč více řidičů odchází než přichází.
Dopravní podnik hlavního města Prahy
Pracuji ve společnosti Dopravní podnik hlavního města Prahy na plný úvazek 1-2 roky.
řidič autobusu ... vyždímat do morku kostí
snad jen jedno a to plat. Je oficiální a chodí včas
a negativ takto je na román. Po roce jsem zcela vyčerpán psychicky, morálně i fyzicky. Již je to tu psáno. Vstáváš ve 3 ráno jezdíš do 9 pak pauza 2 až 5 hodin znovu do práce už třeba ve 13 30 a… a negativ takto je na román. Po roce jsem zcela vyčerpán psychicky, morálně i fyzicky. Již je to tu psáno. Vstáváš ve 3 ráno jezdíš do 9 pak pauza 2 až 5 hodin znovu do práce už třeba ve 13 30 a jezdíš do 20 30. Tyto časy nejsou vždy ale dosti se to vše podobá. Na 8 hodin v práci opravdu zapomeň, vždy je to delší. 8 hodin? takovou směnu budeš mit tak jednou do měsíce. A teď ve zkratce. Práce_ jednotvárná( z konečné na konečnou a posloucháš zastávky do kola), v létě přes 60 stupňů v kabině máš dlouhou linku(super), v zimě dostaneš bus co netopí, tak že mrzneš. Práce máš nad hlavu, na osobní život ZAPOMEŇ (nic nestihneš chceš hlavně Spát). Vozový park ha ha budeš jezdit na busech s rokem výroby i 1999 ... zpět na stromy. Na bus z klimatizací zapomeň tak po 20 letech u DP a na garáži jich je do slova jak šafránu . Oděv ... 60% polyester super, hlavně v létě budeš voňavka :) . Zodpovědnost jak mile opustíš garáž tak jde vše za Tebou Vše za Tebou !!! málo si spal třeba jen 5 hodin Tvoje starost, a na šejdrech ten spánek opravdu potřebuješ. Směny jsou delší a delší a delší. Výplata? ta by měla začínat 5kou v čistém za tu zodpovědnost co máš, Nikdo na Tebe nebere ohled vůbec v ničem. Nejsi člověk jsi řidič. Nadřízení na nic, pamatují ještě hlubokou totalitní dobu, cestující vůbec nic netuší hlavně že to přijede a odveze je to. Benefity ha ha ha dovolena ha ha ha nemáš na nic čas. Když chceš dovolenou ... termín obsazen vyber si jiný, Když to dočteš až sem tak si nejdříve sedni na zastávku a koukej po řidičích na některých je únava vidět (proto jsou někteří nervozní, nevrlí apd. ) ať víš do čeho jdeš. Ještě jedna věc a to zázemí to je taky katastrofa. více
Rozhodně tam jsou lidé kteří tomu vůbec nerozumí, socialistický podnik ale asi to nebude sranda tam sedět neboť je to dojná kráva
Dopravní podnik hlavního města Prahy
Pracuji ve společnosti Dopravní podnik hlavního města Prahy na plný úvazek více než 10 let.
Zaměstnavatel, který neurazí, ale ani nenadchne
Jistý plat a včas, benefity, možnost skloubit osobní a pracovní život.
Špatné jednání vedoucího provozu, nevyhovující zázemí (wc, sprchy)
Více naslouchat lidem, zlepšit sociální zázemí (wc, sprchy)
Dopravní podnik hlavního města Prahy
Pracuji ve společnosti Dopravní podnik hlavního města Prahy na plný úvazek 8-10 let.
zamrzlá firma
jistý plat ( kapesné ), levné jízdné , flexi passy , stravenky 25 dní dovolené
mizerné finanční ohodnocení , na přidání platu člověk čeká roky i když na to má už dávno nárok kdo leze vedení do ... má samozřejmě přednost praxe v oboru nehraje žádnou roli
vedení by mělo být složeno z lidí kteří rozumí dopravě
Dopravní podnik hlavního města Prahy
Pracuji ve společnosti Dopravní podnik hlavního města Prahy na plný úvazek 3-4 roky.
Napul statni podnik.
Jistota!!!!
Platy podle tabulek!
... nevyplněno ...
Dopravní podnik hlavního města Prahy
Pracuji ve společnosti Dopravní podnik hlavního města Prahy na plný úvazek.
Pohádkáři
Jistý plat , nejde aby vás vyhodily jen ze by jste pil v pracovní době
Malé peníze které vám zůstanou až do smrti , závistivý lidé , nikdo nepomůže neporadi , když dřete jak šroub a po nějaké době by jste chtěl přidat tak na to můžete zapomenout , o vaše zdravý se tady… Malé peníze které vám zůstanou až do smrti , závistivý lidé , nikdo nepomůže neporadi , když dřete jak šroub a po nějaké době by jste chtěl přidat tak na to můžete zapomenout , o vaše zdravý se tady nikdo nestará , možnost karierniho růstu tu byla naposled tak před 50-90 lety , děláte otroka a žádná pochvala nebo motivující odměna nikde akorát víc práce více
Starat se víc o lidi a ne si jen hrát na to ze se o lidi zajímáte nebýt kmenových zaměstnanců už by tam dávno nikdo nebyl
Dopravní podnik hlavního města Prahy
Pracoval(a) jsem ve společnosti Dopravní podnik hlavního města Prahy na plný úvazek méně než 1 rok, do roku 2015.
Zkostnatělý postbolševický podnik
Benefity, jistota výplaty.
Nadřízení se drží od dob před 89 rokem. Podle toho také jejich vedení vypadá.
Reorganizace by nebyla na škodu.
Dopravní podnik hlavního města Prahy
Pracuji ve společnosti Dopravní podnik hlavního města Prahy na plný úvazek 3-4 roky.
Řidič tramvaje
Slušný plat,hodně benefitu
Práce v 60 stupních počas léta
... nevyplněno ...
Recenze Dopravní podnik hlavního města Prahy
Přidejte hodnocení či recenzi u firmy Dopravní podnik hlavního města Prahy. Popište klady a zápory pracovní zkušenosti ve firmě Dopravní podnik hlavního města Prahy. Recenze i hodnocení zaměstnanců u firmy Dopravní podnik hlavního města Prahy na firemních profilech podléhá ručnímu schvalování aby byly vyloučeny urážející, osobní a vulgární příspěvky. Na portálu VímVíc.cz najdete nejširší seznam recenzí všech zaměstnavatelů a firem v České republice!
Přejete si reagovat na hodnocení?