Informace poskytnuté v hodnocení zaměstnavatelů jsou poskytnuté anonymně.
Portál VimVic.cz za tato hodnocení nezodpovídá.
Kanzelsberger
Pracoval(a) jsem ve společnosti Kanzelsberger na pracovní smlouvu, do roku 2018.
Jsem ráda, že jsem pryč.
• přehled o vydávaných knihách • příjemní zaměstnanci na pobočkách
Co se týče negativ, tak ty u této firmy převažují. Ve firmě jsem působila skoro čtyři roky a sama vlastně nevím, jak je možné, že jsem tam vydržela tak dlouho a sama sebe za to obdivuji. • Plat -… Co se týče negativ, tak ty u této firmy převažují. Ve firmě jsem působila skoro čtyři roky a sama vlastně nevím, jak je možné, že jsem tam vydržela tak dlouho a sama sebe za to obdivuji. • Plat - plat je zde opravdu nízký, začínala jsem na X Kč/hod, ke konci svého působení jsem se sice dostala na X Kč/hod, ale přidání bylo spíše z nutnosti - u firmy je velká fluktuace. Mnohdy jsem si však jako brigádník vydělala více než zaměstnanec na HPP. Dalším paradoxem je, že každý brigádník dostával úplně jinou částku na hodinu. Dle zákoníku práce je toto však nepřípustné - brigadnici musí být ohodnoceni stejnou odměnou. • Směny - směny se řeší každý týden s panem šéfem, kdy vám každou neděli večer dá vědět, kam půjdete. Směny byly zásadně posílány o půlnoci a pravidelně se stávalo, že jste ráno někde otevíral prodejnu. Pan šéf je totiž workoholik a myslí si, že se svět řídí podle něj. Co se týče směn - směny byly mnohdy neúnosné, ze strany pana šéfa byl vyvíjen tlak na co nejvíce směn - takže se stávalo, že jsme měl třeba šest směn za týden včetně dvanáctek. O víkendu se pravidelně dělo to, že člověk zůstal na dvanáct hodin sám na celou prodejnu - nemožnost jít na WC nebo na pauzu na oběd (pravidelně jsem obědvala kolem čtvrté hodiny, kdy konečně odešli zákazníci, na WC jsem si došla max. 2 za směnu). O Vánocích jede člověk sedm dní v týdnu úplně nelidske směny. • Žádné benefity - ano, sice slíbí stravenky a kartu na sport, ale stejně si většinu platíte a slevu na knihy mají jen vybraní zaměstnanci a brigádníci a jede v její použití musí povolit vedoucí pobočky, pokud na slevu nakupujete až příliš, je vm sleva odebrána. • Sklad - brigadnici jsou povinni chodit na sklad, tento fakt však není vůbec uvedené při pohovoru a nemáte ho ani ve smlouvě. Jako žena mám ze zákona povoleno nosit určitou váhu kg - tady se veškeré zákony porušují. • Krátká pauza - i při dvanáctce pouze půl hodina • Brigadnici suplují vedoucí prodejen a v podstatě panu K. vedou celou síť • Uzavřenost st vůči veškerým novinkám, slevám a novým možnostem • Nekalé praktiky • Žádné školení (já měla své první školení po dvou letech u firmy, kdy mě slečna z marketingu ukazovala jak se pracuje s kasou...), žádné školení na jednání že zákazníky, seznámení se zákony, které se vztahují na reklamaci apod. Jste prostě hozeni do vody a musíte se sami naučit plavat. Mohla bych psát ještě mnohem více, ale myslím si, že to pro obrázek fungování firmy stačí. více
Změnit přístup k lidem. Změnu slečny, která má na starost PR a marketing. Dát příležitost mladým lidem.
Kanzelsberger
Pracuji ve společnosti Kanzelsberger na pracovní smlouvu.
Jednou a dost!
- Benefity na knihy - Práce s knihami
V prvních měsících to byla pro mě brigáda snů. Strašně mě to v práci bavilo, lidi na prodejně byli příjemní a říkal jsem si, že jsem si konečně našel práci, které mě bude bavit dlouho. Jenže negativ… V prvních měsících to byla pro mě brigáda snů. Strašně mě to v práci bavilo, lidi na prodejně byli příjemní a říkal jsem si, že jsem si konečně našel práci, které mě bude bavit dlouho. Jenže negativ je hodně: - Šéf si protiřečí v každé větě a ve finále absolutně nevíte, co děláte dobře a co ne - Komunikace v vedením je celkově špatná. Jak se psalo v dalších hodnoceních, všichni řeknou, že když je potřeba s něčím poradit, zavolejte, ale už vám nikdo neřekne, že dostanete seřváno za to, jaký jste ignorant. - Práce na minimum ( X ,- na hodinu) - Chcete nějakým způsobem zvednout prodej knih? Pokusit se o to můžete, ale pan majitel si vymyslí X věcí, proč tento způsob nepůjde - Směny si v práci naplánovat de facto nemůžete, buď chodíte, jak se vám chce, nebo nemáte ani jednu službu v měsíci - Pokud chcete komunikovat s vedením, musíte se ozbrojit pevnými nervy - Na prodejně se vůbec neklade důraz na různé novinky s vysokou prioritou prodeje, žádné akce zde nehledejte (a opravdu nedej Bůh, abyste navrhli nějakou akci)! Jde hlavně o tržbu, o nic víc - Propagace produktů na sociálních sítích = knihy co se neprodávají šoupneme na Instagram, Facebook a uvidíme :-) Pokud snesete nedodržování slibů (např. zvýšení mzdy, které nikdy nepřijde), stále hádky s vedením a nemáte na nic vlastní názor, račte vstoupit do této firmy! Opravdovým vrcholem toho všeho je, když majitel přijede na pobočku, začne říkat, co vše se musí předělat, co je špatně, vše se tedy předělá, přenosí, majitel přijede znovu po nějaké době a řekne, proč se to předělalo, když předtím to bylo dobré. No, co víc dodat. :-) více
... nevyplněno ...
Kanzelsberger
Pracuji ve společnosti Kanzelsberger na plný úvazek 5-7 let.
Již brzy budu díky bohu bývalým zaměstnancem!
V této firmě asbsolutně žádná
Pobavil mě nadpis hodnocení níže - koho práce baví, najde uplatnění :-D v této firmě ale rozhodně ne, to si psalo vedení sámo. Plat vedoucí je směšný! Za to nedělají snad již nikdo v této zemi.… Pobavil mě nadpis hodnocení níže - koho práce baví, najde uplatnění :-D v této firmě ale rozhodně ne, to si psalo vedení sámo. Plat vedoucí je směšný! Za to nedělají snad již nikdo v této zemi. Všichni na vedení jsou arogantní, zlí, a jednají s podřízenými jako s póvlem. Neustále Vás nutí zvyšovat tržby. A ikdyby jste jako prodejna měli třžby vyšší, na odměny nikdo nedosáhnete. Ty já měla pouze na Vánoce. Celý chod téhle firmy je absorudní a nic v ní nefunguje. Jsem ráda, že jsem si našla práci v jiném knihkupectví, kde jsou daleko vlídnější a přátelští. Už se těším, až budu mít celého Kanzelsbergera nadobro z krku a nechám ho daleko za svými zády! více
Změnit byste museli úplně všechno, aby byli zaměstnanci spokojení. Nikdo Vám to do očí evidentně neřekne, ale já se snažila Vám ty oči alespoň otevřít, abyste se k nám chovali mile. Neúspěšně. Změnit byste museli úplně všechno, aby byli zaměstnanci spokojení. Nikdo Vám to do očí evidentně neřekne, ale já se snažila Vám ty oči alespoň otevřít, abyste se k nám chovali mile. Neúspěšně. více
Kanzelsberger
Pracoval(a) jsem ve společnosti Kanzelsberger na plný úvazek, do roku 2011.
Koho práce baví, najde uplatnění
Kanzelsberger
Pracoval(a) jsem ve společnosti Kanzelsberger na plný úvazek, do roku 2018.
Člověk si zvykne i na šibenici, ale na Kanzla ne!
Pozitivum tedy absolutně žádné!
Vsechno je spatne! Začíná to příšerným vedením, pan šéf, marketing, kam dle jejich slov volejte vzdycky kdyz bude treba!! Ale chraň vás ruka pane jestli zavolate!! Udelaji z vás totálního blbce. Hned… Vsechno je spatne! Začíná to příšerným vedením, pan šéf, marketing, kam dle jejich slov volejte vzdycky kdyz bude treba!! Ale chraň vás ruka pane jestli zavolate!! Udelaji z vás totálního blbce. Hned musite vse umet a zvládat!! Me dali na prodejnu, kde byl po předchozí vedouci takovy bo*del, ze jsme to dávali do kupy několik let. Ale do toho uklizeni, papirovani, objednávání, jsme museli jeste prodávat!! A ono to neslo, respektive nebyly tržby. Svete div se, kdyz jsou lide na malem meste zvykli, ze jedine knihkupectví je plné bo*delu a krabic, otevírá a zavírá si kdy chce a personal na zákazníky kašle! Celkove vás vedeni nemotivuje, nepomaha vám, kdyz to potřebujete. Naopak vás neustále vystavuje stresu, strachu, nepodpoří vás, nejedna s vámi lidsky. Ja tu praci mela rada, ale jen kvuli zákazníkům a lásce ke knihám. A dodnes lituji, ze jsem u Vás za tu almužnu vydržela tak dlouho! Tuto praci nedoporučuji nikomu, nikdo zde nebude spokojeny, vsichni v cele síti si stěžují na pracovní podmínky a na vedeni, na enormně nízký plat! více
Pan šéf mi rikal, ze dobrého prodavače uz dneska nesezenete snadno. A vy se divíte? Za ty penize a za to jednání z vaši strany?
Kanzelsberger
Pracoval(a) jsem ve společnosti Kanzelsberger na pracovní smlouvu, do roku 2018.
Práce pro flegmatiky
... nevyplněno ...
Byl jsem zaměstnán u firmy 3 týdny a stačilo mi to. Jednodenní zaučení a hned se počítá s tím, že to umíte. Kasa, všecko. Naprosto neskutečné. !!! Po všech pobočkách neskutečná organizace a to… Byl jsem zaměstnán u firmy 3 týdny a stačilo mi to. Jednodenní zaučení a hned se počítá s tím, že to umíte. Kasa, všecko. Naprosto neskutečné. !!! Po všech pobočkách neskutečná organizace a to nemluvím o komunikaci mezi sebou a se zákazníky. Na Václavském náměstí chodí hodně cizinců a je úplně jasné, že Vám rozumět nebudou,takže musíte umět alespoň anglicky. Vedoucí prodejny po Vás vyžaduje úroveň angličtiny B1, což je naprosto základní úroveň. Tudíž, ale nemohu pochopit jak mohla přijmout brigádnici, která tento požadavek nesplňuje. ( př. brigádnice hovořila s němkou, když se jí němka ptala na to jestli nemá knihu,kterou požadovala, tak ji mladá brigádnice ani nedokázala říct, že danou knihu nemá u sebe, ale ve skladu místo toho řekla in sklad. Nevím jak Vám, ale in sklad není B1. Další věc máte tam dva vyhledávače, kteří jistě zažily Marii Terezii. Je v tom chaos, zbytečné čekání pro zákazníka. (Nikdy bych si zde nic nekoupil.) Všichni pracovníci ve firmě jsou nespokojení, všichni si stěžují na plat, na pobočky, ale nikdo nic neřekne. Možná proto o tom vedení neví a jen se diví proč všichni odchází. Pomlouvání na všech pobočkách je denní rutina, takže se nedivte, když uslyšíte nelichotivá slova. Obdivuju všechny, kteří tady pracovali . Celkově obdivuju lidi, kteří stáli 8 až 12 hodin s přestávkou ( obědová 30 min a malou 15min). Rád pracuji a nemám s tím problém, ale pauzy jsou neadekvátní práci, kterou tam odvete. Abych nezapomněl je tam špatný vzduch, nevětrá se, takže kdyby se Vám chtělo omdlít, v pohodě. Na to si zvyknete. Nicméně jsem rád za tuto zkušenost, protože Vás to posílí. Ono takhle to možná působí, že si jen stěžuji a nevím jak to chodí jinde, možná působím ukňouraně, ale pracoval jsem brigádně jako skladník, nemám problém s fyzickou zátěží a tohle taky zátěž není, jen psychicky. Nebudu Vám lhát po 8 či 12 hodinách Vás pořádně bolí nohy a záda. Ale těžko se to popisuje dokuď to nezažijete. A pokud nejste asocialové, tak sem nepůjdete. Protože, kdo by si ochotně sám sobě podrážel nohy ? Nikdo. Kdo by na sebe nechal řvát po prvním dnu co tam strávíte? Zase nikdo. Příklad byl jsem tam první den kasa, hledání knih ok. Ale opovažte se zeptat znovu a jste imbecil. Četl jsem zde, že se nekdo bál chodit do této práce, nedivím se. Možná jsem chlap a klidně přiznám, že jsem se sem bál chodit. A nestydím se za to. Takže Vám radím pokud Vám zůstala sebeúcta nechoďte sem. Je to mrhání časem.(Nejsme tu do nekonečna) více
Myslím, že pan šéf to už zabalil. Podle toho to také vypadá.
Kanzelsberger
Pracoval(a) jsem ve společnosti Kanzelsberger na pracovní smlouvu, do roku 2018.
Práce jen pro otrlé!
Měla jsem velké štěstí na kolegy na prodejně
Neskutečná buzerace ze strany vedení (jen pár perliček): - Ať uděláte cokoli, vždycky je to špatně, ale příště nezapomeňte udělat o 100% víc. A s úsměvem na tváři! - Za zákazníkem chodit jako pejsek … Neskutečná buzerace ze strany vedení (jen pár perliček): - Ať uděláte cokoli, vždycky je to špatně, ale příště nezapomeňte udělat o 100% víc. A s úsměvem na tváři! - Za zákazníkem chodit jako pejsek (nejlíp se na něj hned ve dveřích pověsit a už ho nepustit, dokud si něco nekoupí). Že je to mnohým zákazníkům evidentně nepříjemné, nikoho nezajímá. - To že si lidi nakonec jdou koupit knížku ke konkurenci je VŽDYCKY vina prodavačky. Rozhodně ne toho, že ceny jsou o dost vyšší než jinde... - A běda aby jste řekli, že si zasloužíte větší peníze než jen minimální mzdu. Jste přece nahraditelní a za dveřmi stojí fronta dalších minimálně 20 zájemců. více
Panu šéfovi nejspíš není rady ani pomoci, ale měl by se zamyslet nad tím, proč neustále musí hledat nové zaměstnance. Něco jako lidský přístup je totiž v téhle firmě nezmámé slovo. Pane Kanzelsberger… Panu šéfovi nejspíš není rady ani pomoci, ale měl by se zamyslet nad tím, proč neustále musí hledat nové zaměstnance. Něco jako lidský přístup je totiž v téhle firmě nezmámé slovo. Pane Kanzelsberger, to si vůbec neuvědomujete, že bez kvalitních lidí s nadšením pro věc může jít ta vaše firma hodně rychle do kytek!? více
Kanzelsberger
Pracuji ve společnosti Kanzelsberger na plný úvazek 5-7 let.
Dřina bez uznání a vlastního názoru
bohužel nic
od vedení, přes práci na prodejně se sortimentem..Neucelený systém,zákazníkovi abyste pomalu lezli do...Když nemáte tržby,jste nejhorší a nůžky se rozevírají, jak s oblibou notabene říká pan šéf… od vedení, přes práci na prodejně se sortimentem..Neucelený systém,zákazníkovi abyste pomalu lezli do...Když nemáte tržby,jste nejhorší a nůžky se rozevírají, jak s oblibou notabene říká pan šéf.Pracovat v této firmě se opravdu nedá,vše je pro ně málo. více
managemantem asi myslíte pana šéfa.Asi není potřeba mu radit,on ví vše nejlépe.
Kanzelsberger
Pracoval(a) jsem ve společnosti Kanzelsberger na zkrácený úvazek 5-7 let, do roku 2018.
Nikdy víc
žádné
Pan šéf mě nelichotivě nazval před vedoucí prodejny, nevěděl, že stojím kousek za ním. Je to tak sebevědomý a arogantní člověk, že je mi z něj zle. O tom, jak musel propustit pomalu všechny… Pan šéf mě nelichotivě nazval před vedoucí prodejny, nevěděl, že stojím kousek za ním. Je to tak sebevědomý a arogantní člověk, že je mi z něj zle. O tom, jak musel propustit pomalu všechny zaměstnance na centrále ani nemluvím. Snaží se ušetřit na absolutně nepochopitelných místech. Vedoucí má minimální mzdu a na odměny nedosáhne ani kdyby se přetrhla. Nikomu nedoporučuji práci v této firmě! více
Vám už není pomoci.
Kanzelsberger
Pracuji ve společnosti Kanzelsberger na plný úvazek 1-2 roky.
Být vášnivým čtenářem nestačí!
Snad jen to, že jsme si mohli domů půjčovat knihy a přečíst si je. Občas se nevrátili hlavně z ruk brigádníků, ale to nikdo neřešil.
Snad všechno je na téhle firmě jedno velké negativum. Šéf, vedení, marketing. Jeden si vylévá zlost na druhém, řekl bych tomu systém padajícího . . . . . Souhlasím s hodnocením ostatních, na… Snad všechno je na téhle firmě jedno velké negativum. Šéf, vedení, marketing. Jeden si vylévá zlost na druhém, řekl bych tomu systém padajícího . . . . . Souhlasím s hodnocením ostatních, na prodejnách je velký chaos v systému evidence knih, na centrálním skladě ani nemluvím. Vedení několikrát vystavilo ne jednu prodejnu nepříjemnému jednání s dodavateli, kdy obchodnímu zástupci voláte, že Vám u nich nejde objednat zboží a on Vám odvětí, že nemáme zaplaceno...A pak dostanete vynadáno, že nemáte knihy, které mít máte. Neustále na Vás vedení tlačí, abyste zvedli tržby, a člověk se může snažit jak chce. více
Zvedněte platy, nebo si za chvíli budete na krámech stát samy.
Hodnocení Kanzelsberger
Znáte pracovní prostředí ve firmě Kanzelsberger? Napište své hodnocení a recenzi firmě Kanzelsberger. Popište vztah zaměstnance a zaměstnavatele, pracovní benefity a platové ohodnocení. Hodnotit můžete od jedné do pěti hvězdiček a přidat pozitiva s negativy dané pracovní pozice ve firmě Kanzelsberger.
Přejete si reagovat na hodnocení?