Retailing
Termín retailing je v České republice poměrně novým označením světa obchodu. Retailing se zabývá strategiemi a optimalizacemi obchodních firem. Retailing se v ČR objevil spolu s růstem prodeje spotřebního zboží, kdy bylo potřeba tento boom dobře organizovat a ovládat. Je ovlivňován mnoha faktory státního hospodářství, nejvíce ale příjmem obyvatelů státu a poté také poptávkou spotřebitelů. Obchodníci všechny tyto faktory sledují a podle toho poté organizují a uskutečňují své obchody, určují ceny a množství výrobků, apod. Rozumíte retailingu a rádi byste se uplatnili ve světě strategií a optimalizací obchodních firem? Prohlédněte si naši galerii zaměstnavatelů, jejich hodnocení a aktuální nabídku volných pracovních míst.
Retailing pokrývá celý provoz firmy, velkoobchod, dopravu, zahraniční zastoupení, nákupy a výrobu zboží, apod. Pohyb zboží a velikost firmy je pro retailing stěžejní.