General Accounting Manager - práce, kariéra, volná místa | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 836 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Manažer hlavní knihy a reportingu

Praha
Plný úvazek
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

V Makro jsme akční a otevření novým příležitostem a podnětům, podporujeme se navzájem. Pokud jsou vám tyhle hodnoty blízké, dejte nám o sobě vědět a třeba právě vy rozšíříte náš tým, kde společně pomáháme podnikatelům růst.

Do našeho účetního oddělení přijmeme analyticky schopnou a týmově orientovanou osobnost na pozici General Accounting Manager.

Můžete se těšit na:

  • zajímavé mzdové ohodnocení
  • živou a dynamickou práci mezi zkušenými profíky i nadšenými nováčky
  • rozvojové aktivity, školení a další, pomůžeme vám profesně růst
  • adaptační program, ať víte hned od začátku, jak fungujeme a co která zkratka znamená
  • nové a inspirativní kanceláře, záleží nám na tom, aby se nám příjemně pracovalo
  • flexibilní pracovní dobu, roční bonus, kafeterii, až 5 dní dovolené navíc a další benefity, zkrátka máme něco navíc

Hlavními úkoly jsou:

  • zodpovědnost za hlavní knihu a tím souvisejícími účetními postupy, vč. závazků, pohledávek a zásob
  • dohled nad zajištím přesného a včasného zaúčtování všech aktiv, nákladů a příjmů
  • denní komunikace s dalšími odděleními - nákup, logistika, IS, data analysts, controlling
  • uzávěrkové aktivity
  • zástup pro bankovní operace
  • analýza zůstatků účtů hlavní knihy
  • měsíční, kvartální a roční reporting - příprava podkladů, analýza a finalizace ve spolupráci s centrem sdílených služeb v Polsku a v Indii
  • příprava podkladů pro interní/externí audit
  • vedení týmu

Profesní a osobnostní předpoklady:

  • profesní nadhled získaný praxí, aktivní přístup k řešení nestandardních situací
  • zkušenosti v oboru min. 10 let
  • zkušenosti s outsourcingem výhodou
  • pečlivost, pozornost, důslednost a smysl pro detail
  • schopnost řešit nastalé krizové situace
  • asertivita a výborné komunikační dovednosti
  • znalost českých/slovenských účetních a daňových zákonů
  • znalost práce s PC - Windows, Excel/SAP výhodou
  • znalost AJ na pokročilé komunikativní úrovni

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.