Tato nabídka již není aktivní
Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 500 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyV Makro jsme akční a otevření novým příležitostem a podnětům, podporujeme se navzájem. Pokud jsou vám tyhle hodnoty blízké, dejte nám o sobě vědět a třeba právě vy rozšíříte náš tým, kde společně pomáháme podnikatelům růst.
Do našeho účetního oddělení přijmeme analyticky schopnou a týmově orientovanou osobnost na pozici General Accounting Manager.
Můžete se těšit na:
- zajímavé mzdové ohodnocení
- živou a dynamickou práci mezi zkušenými profíky i nadšenými nováčky
- rozvojové aktivity, školení a další, pomůžeme vám profesně růst
- adaptační program, ať víte hned od začátku, jak fungujeme a co která zkratka znamená
- nové a inspirativní kanceláře, záleží nám na tom, aby se nám příjemně pracovalo
- flexibilní pracovní dobu, roční bonus, kafeterii, až 5 dní dovolené navíc a další benefity, zkrátka máme něco navíc
Hlavními úkoly jsou:
- zodpovědnost za hlavní knihu a tím souvisejícími účetními postupy, vč. závazků, pohledávek a zásob
- dohled nad zajištím přesného a včasného zaúčtování všech aktiv, nákladů a příjmů
- denní komunikace s dalšími odděleními - nákup, logistika, IS, data analysts, controlling
- uzávěrkové aktivity
- zástup pro bankovní operace
- analýza zůstatků účtů hlavní knihy
- měsíční, kvartální a roční reporting - příprava podkladů, analýza a finalizace ve spolupráci s centrem sdílených služeb v Polsku a v Indii
- příprava podkladů pro interní/externí audit
- vedení týmu
Profesní a osobnostní předpoklady:
- profesní nadhled získaný praxí, aktivní přístup k řešení nestandardních situací
- zkušenosti v oboru min. 10 let
- zkušenosti s outsourcingem výhodou
- pečlivost, pozornost, důslednost a smysl pro detail
- schopnost řešit nastalé krizové situace
- asertivita a výborné komunikační dovednosti
- znalost českých/slovenských účetních a daňových zákonů
- znalost práce s PC - Windows, Excel/SAP výhodou
- znalost AJ na pokročilé komunikativní úrovni