Marketingový ředitel
Marketingový ředitel řídí agendu marketingového oddělení a zodpovídá za vnější i vnitřní obraz společnosti. Na základě získaných dat z marketingových analýz a výzkumu stanovuje marketingovou strategii firmy.
Součástí této práce je monitoring trhu a nových trendů a samozřejmě sledování konkurence. Jeho další funkcí je reprezentace firmy navenek, kdy velice často jedná s obchodními partnery a navazuje vztahy s potencionálními klienty. Spolupodílí se na vytváření výročních zpráv a informuje vedení a výsledcích svého oddělení.
K výkonu této práce jsou třeba odborné znalosti a magisterské titul je tak podmínkou. Na této pozici si můžete měsíčně vydělat v České republice průměrně 81 000 korun.
Porovnání nabídek práce na pozici Marketingový ředitel
Srovnejte si různé pracovní nabídky na pozici Marketingový ředitel a vyberte si tak to nejlepší volné pracovní místo na daném postu!