Marketingový výzkum - pracovní nabídky | VímVíc.cz
Profese Marketingový výzkum

Marketingový výzkum

Manažer marketingového výzkumu získává strategické informace o obchodním trhu, na kterém firma působí. Na základě těchto dat přichází s celopodnikovými strategiemi, za účelem pozvednutí firmy.

Provádí výzkumy tržních podmínek a příležitostí, monitoruje konkurenci, zkoumá cílové skupiny a obecné trendy a aktivity na trhu. Na základě sesbíraných dat vypracovává odhady budoucího vývoje trhu a formuluje příslušné strategie.

K výkonu tohoto povolání je třeba vysokoškolského vzdělání a to minimálně na bakalářské úrovni. Průměrně si na této pozici vyděláte okolo 40 000 korun.

Porovnání nabídek práce na pozici Marketingový výzkum

Srovnejte si různé pracovní nabídky na pozici Marketingový výzkum a vyberte si tak to nejlepší volné pracovní místo na daném postu!