Operátor call centra
Existují 3 možnosti práce jako operátor call centra:
- První je, že se operátor snaží pomocí telefonátů (nebo e-mailů) nabídnout nové produkty a/nebo služby co nejvíce klientům.
- Druhá možnost je pracovat na průzkumech veřejného mínění, kde během telefonátu klade operátor předem zadané otázky.
- Poslední možností je být na tzv. pasivní lince, kde není aktivní operátor call centra, ale klient. Zákazníci/klienti kontaktují operátora call centra sami.
Pozice operátora call centra vyžaduje především výbornou komunikaci (mluvený i psaný projev), vysokou míru trpělivosti a empatie. Operátor musí být také schopný práce s počítačem a databázovými systémy. Součástí práce telefonního operátora je administrativní činnost a evidence.
K této práci stačí společnostem středoškolské vzdělání.
Porovnání nabídek práce na pozici Operátor call centra
Srovnejte si různé pracovní nabídky na pozici Operátor call centra a vyberte si tak to nejlepší volné pracovní místo na daném postu!
Pokud Vás baví komunikace, umíte věcně argumentovat, být přesvědčivý a k tomu Vám nechybí obchodní duch, tak hledáme právě Vás!
Na naši pobočku v Mostě hledáme akčního a dynamického kolegu, který by nám pomohl s jejím chodem na pozici operátor/ka.
Conectart, dceřiná společnost skupiny KKCG, je jedním z největších poskytovatelů komplexních služeb v oblasti kontaktních center. Jsme jednou z nejrychleji rostoucích společností v oblasti zákaznické péče a telemarketingu.
Jsme jednou z nejrychleji rostoucích společností v oblasti zákaznické péče a telemarketingu. Hledáme kolegu do nejlépe placeného call centra v Ústí!
Na českém a slovenském trhu se pohybujeme od roku 1990, aktuálně zde tvoříme přibližně stopadesátičlenný tým a hledáme posilu do svých řad. Budete to právě vy?