Specialista PPC reklamy | VímVíc.cz
Profese Specialista PPC reklamy

Specialista PPC reklamy

Pay per click neboli platba za kliknutí na reklamu je velice žádanou formou internetové propagace, která má jasné výsledky. PPC reklamy se dají velmi přesně měřit a plánovat, což je jejich největší výhoda.

Specialisty PPC reklamy by měl být přemýšlivý, s orientací na výkon a výbornou orientací v číslech i grafech. PPC specialista by měl dokázat rychle a správně vyhodnotit kampaně, přenastavit je a dále zacílit.

Velmi rozšířenou formou PPC reklamy je Google AdWords, který nabízí mnohé výukové programy pro začínající PPCčkaře. Zkušený PPC specialista musí umět efektivně nastavit inzerci ve vyhledávání, display reklamu i remarketing

Porovnání nabídek práce na pozici Specialista PPC reklamy

Srovnejte si různé pracovní nabídky na pozici Specialista PPC reklamy a vyberte si tak to nejlepší volné pracovní místo na daném postu!