Specialista PPC reklamy
Pay per click neboli platba za kliknutí na reklamu je velice žádanou formou internetové propagace, která má jasné výsledky. PPC reklamy se dají velmi přesně měřit a plánovat, což je jejich největší výhoda.
Specialisty PPC reklamy by měl být přemýšlivý, s orientací na výkon a výbornou orientací v číslech i grafech. PPC specialista by měl dokázat rychle a správně vyhodnotit kampaně, přenastavit je a dále zacílit.
Velmi rozšířenou formou PPC reklamy je Google AdWords, který nabízí mnohé výukové programy pro začínající PPCčkaře. Zkušený PPC specialista musí umět efektivně nastavit inzerci ve vyhledávání, display reklamu i remarketing
Porovnání nabídek práce na pozici Specialista PPC reklamy
Srovnejte si různé pracovní nabídky na pozici Specialista PPC reklamy a vyberte si tak to nejlepší volné pracovní místo na daném postu!